ja blijft lastig... google gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Eerste hit op google Peugeot 205 distributieriem vervangen
Heb google gebruikt, maar ik kom verschillende verhalen tegen over riemen en over kettingen... Dus tja, dat gaf mij geen duidelijke uitslag...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Eerste hit op google Peugeot 205 distributieriem vervangen
Permanent? of tijdelijk om te vervoeren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(andere vraag: Kan er een wasdroger achterin een 205?)
Bel dan de garage, gladioolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb google gebruikt, maar ik kom verschillende verhalen tegen over riemen en over kettingen... Dus tja, dat gaf mij geen duidelijke uitslag...
Handig, een permanente wasdroger. Mits je een strijkplank achterop je 205 monteertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Permanent? of tijdelijk om te vervoeren?
Voor tijdelijk vervoerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Permanent? of tijdelijk om te vervoeren?
15 euro hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef 1517 het volgende:
10 euro geboden voor naam + achternaam en persoonlijk informatie van TS.
Je hebt pm!quote:
Thanx, had jij een wasmachine erin gehad?quote:
andersom past ook. 205 in een wasmachine.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Thanx, had jij een wasmachine erin gehad?
Maak je nou een grapje? In een 205 cabrio waar de voorste stoelen ook zijn uitgehaald past het misschien, maar dan moet die droger wel z'n rijbewijs hebben want zelf pas je er niet meer bij. Wat ik me afvraag is of je jezelf die vraag serieus nog stelt als je ooit een 205 gezien hebt, dat ding is praktisch net zo groot als een wasmachine.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef hierissieweer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |