abonnement Unibet Coolblue
pi_69262214
Inderdaad! Zo, mijn laptop liet me gister even flink in de steek zeg! Ik was bezig om op een lamp te bieden op ebay voor mijn vader, gaat ie gewoon uit! Poef! Weg was alles! met nog 1 minuut 44 te gaan... Zeg maar dag tegen je lamp!

Ennieweej, nu heb ik een nieuwe laptop want die andere valt om de zoveel tijd uit. Maar nu ben ik dus als mijn favorieten kwijt! kan ik weer opnieuw beginnen....

Als iemand nog goedkope adresjes weet voor design radiatoren houd ik me aanbevolen!
pi_69268681
Hmm of het goedkoop is geen idee maar de opkamer in made had heeeeele mooie hangen!
Balen zeg van je favo..tip schaf voor 100 euro een harde schijf aan is soms wel even zoeken maar ben nooit meer iets kwijt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69268757
die heb ik 1, ben nu back ups aan het maken, hopen dat het lukt. Mijn laatste back up is van 2 weken terug en heb in de tussentijd heel veel leuke dingetjes gevonden.

Tenks voor de tip van de opkamer, ik ga even kijken...
pi_69269617
hmm ja je raakt altijd wel iets kwijt tenzij je de harde schijf ingenieus op je router aan sluiten (I don't know how).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69270318
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef styliste het volgende:
Inderdaad! Zo, mijn laptop liet me gister even flink in de steek zeg! Ik was bezig om op een lamp te bieden op ebay voor mijn vader, gaat ie gewoon uit! Poef! Weg was alles! met nog 1 minuut 44 te gaan... Zeg maar dag tegen je lamp!

Ennieweej, nu heb ik een nieuwe laptop want die andere valt om de zoveel tijd uit. Maar nu ben ik dus als mijn favorieten kwijt! kan ik weer opnieuw beginnen....

Als iemand nog goedkope adresjes weet voor design radiatoren houd ik me aanbevolen!
Als je voor redelijk standaard gaat is gamma een goede optie, anders warmte service
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69337856
EN hoe is het hier? Al vaststaande tegel/bad enz keuzes??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69338101
Ja bad is definitief. Moet alleen nog wachten totdat ik kan gaan bestellen. Ze hebben hem altijd op voorraad en om hem nu al te bestellen.... Dan zitten we nog 3 of 4 maanden met een bad in de huiskamer

Tegels zijn we nog niet helemaal uit. Omdat ik nog niet in staat ben om stad en land af te gaan op zoek naar DE tegels (zelfs naar de hornbach fietsen kost me al te veel energie) heb ik dat nog maar even uitgesteld.
pi_69338480
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef styliste het volgende:
Ja bad is definitief. Moet alleen nog wachten totdat ik kan gaan bestellen. Ze hebben hem altijd op voorraad en om hem nu al te bestellen.... Dan zitten we nog 3 of 4 maanden met een bad in de huiskamer

Tegels zijn we nog niet helemaal uit. Omdat ik nog niet in staat ben om stad en land af te gaan op zoek naar DE tegels (zelfs naar de hornbach fietsen kost me al te veel energie) heb ik dat nog maar even uitgesteld.
Oh joh hoe dat dan?
Hier hetzelfde..logeerbed dreigde al te verdwijnen tbv het bad
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69338827
Ik heb pfeiffer met een niet zo toffe nasleep. Wat dus inhoud dat ik het grootste deel van de dag op de bank of in bed lig. Heel tof ook dat vriendlief en al onze vrienden nu in de stad een feestje aan het bouwen zijn en ik in mn uppie op de bank lig.

Wanneer denken jullie klaar te zijn met de verbouwing?
pi_69360959
Getverderrie meid dat is balen!!

We krijgen binnenkort bericht dat we de sleutel officieel 1 augustus krijgen.
We hopen dan voor de kerst klaar te zijn..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69361023
Ja en dan gaat er ook nog eens vandaag een vogel op mijn kop scheiten! Voor de 2e keer in 2 weken tijd

Oeh spannend! 1 augustus is het al heel snel!
pi_69361193
hmmm beter nu the bad luck dan straks wanneer je gaat klussen joh
Maar nu snap ik wel waarom je zoveel online bent

Jaaaa gaat opschieten dus we moeten echt een beetje doorgaan nu.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69361406
Hoe doen jullie dat met spullen bestellen zoals tegels enzo? Laten jullie dat later leveren of nu al?
pi_69361565
Nou aangezien onze buren niet hoeven te weten dat we weg gaan (tokkieburen die dan meteen de volumeknop open draaien omdat ze dan weten dat je gaat) gaat het kleine spul naar oma.
Daar staan nu keldertegels en gaat de kachel na reparatie heen.
Bij de tegelzaken laten we offertes maken en met die op zak gaan we bestellen.
Bij ons is de badkamer een verhaal apart omdat hij nog geheel niet bestaat.
Je kan dus wel een grove schatting maken maar verder niet.

Keuken komt op afroep maar staat in november gepland, wanneer dit niet lukt moeten we dat zelf laten weten.
Badkamermeubel komt in mijn studeerkamer te staan kan ik hem goed een paar keer oliën en de kommen opzoeken. Verder gooi ik alles wat vanaf augustus niet meer gebruikt gaat worden op MP en dat levert weer plek op (oa de tv kast gaat eruit).
Banken nemen we tijdelijk mee.
Zoo je topic is aardig Off Topic nu
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69361676
Nee hoor want ik zit zelf ook te puzzelen waar ik alles moet laten, wanneer ik wat moet bestellen en hoeveel ik van alles moet hebben. Ik kan nu al tegels bestellen (op basis van de tekeningen) en dat dan hier laten staan terwijl er gesloopt en gebouwd wordt, of alles mee de opslag in...

Ik ben er nog niet uit, dus alle tips en ervaringen zijn welkom!
pi_69361761
Hmm ja wij hebben voor de badkamer het geluk dat we tegels vonden 15 km hier vandaan.
De verkoper gaf aan graag de tegels op afroep te laten komen.
Maar daar moet je echt voor bij een tegelhandel zijn met grote opslag normaal is dat wat moeilijker.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69362617
Wij hebben toendertijd alle specificaties doorgegeven aan aannemer en installateur en zij zorgden dat het materiaal bij hun bijtijds in de opslag stond.
Nu vond de installateur het niet geweldig en weigerde garantie en service als wij via inet bestelden !
Daar tegenover staat dat beiden binnen 12 uur op de stoep stonden voor dezelfde service en aftersales.
  zondag 24 mei 2009 @ 21:58:49 #169
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69364643
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef styliste het volgende:Als iemand nog goedkope adresjes weet voor design radiatoren houd ik me aanbevolen!
Heb je deze veiling al gezien?
http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58002
pi_69365293
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heb je deze veiling al gezien?
http://www.bva-auctions.com/category/index/1164/58002
Oh die vraag had ik gemist..staan mooie tussen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69384513
Zo, mijn RAL en Farrow&Ball kleurenwaaiers zijn binnen dus daar kan ik me eens lekker in gaan verdiepen.
Ik heb een matje met de eerder geshowde mozaiek binnen en ze zijn heel erg mooi! ook vriendlief is er weg van!

Ik wacht nog even op de rest van de stalen en definitieve prijzen van de werkbladen en dan gaan we die ook uitkiezen (bestellen doen we pas als de keuken staat, dan weten we zeker dat er niets mis kan gaan)
pi_69386930
leuk joh!!
Dat moza is ook erg mooi!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69393244
Ook van dezelfde site als je douchekraan?
Hij is mij iets te modern (begin te verantieken )
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69393737
nee de douche is het paneel en de badkraan gaat toch maar een klassieke worden denk ik.
Ik heb bewust voor deze gekozen omdat ik bang ben dat de badkamer anders in zn geheel gaat verantieken .

De keuken wordt ook al in klassieke stijl en de kraantjes op de fonteintjes in de wc's ook....
pi_69394962
Wow ja die is echt mooi!
Haha 1600 euro dan ook nog..tsja dan liever vloerverwarming
Hmm ja de perfecte mix tussen modern en klassiek moet je vinden hé.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69432068
net een radiator gescoord op MP oeh en een wasbak, maar ik heb twee mooiere gezien dus ik duim even heel hard dat de verkoper snel gaat reageren
pi_69432302
picca's??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69432611
@Styliste - zeer jaloers op je combi van goede smaak en neus (I guess I should say, patience?) voor goede koopjes.

Wanneer kunnen we foto's van het eindresultaat verwachten? (als in: ingerichte woning)

zelf trouwens ook net 'goedkoop' een radiator gescoord via bva-auctions.com , misschien een tip
pi_69432799
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
picca's??
hoe zet ik marktplaats foto's in photobucket? Ben een kwartier aan het vloeken geweest en het toen maar opgegeven...
pi_69432922
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef ampburner het volgende:
@Styliste - zeer jaloers op je combi van goede smaak en neus (I guess I should say, patience?) voor goede koopjes.

Wanneer kunnen we foto's van het eindresultaat verwachten? (als in: ingerichte woning)

zelf trouwens ook net 'goedkoop' een radiator gescoord via bva-auctions.com , misschien een tip
[ afbeelding ]
Dank je! Het is een kwestie van heeeeeel erg goed zoeken! Foto's van het eindresultaat gaan nog wel even op zich laten wachten ben ik bang. In augustus gaan we slopen (ook leuk, foto's van een bouwput ) de eerste week van september komt de aannemer om de ruwbouw neer te zetten. Ze verwachten daar 2 tot 3 weken mee bezig te zijn.

En dan.... moeten we zelf de afwerking doen. Dus ik denk zo rond (eind) oktober?

pfff nou ik dit zo neer typ valt het pas op hoe ver weg dat nog is...

edit: enne die veiling is zeker net afgelopen?
pi_69432923
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef styliste het volgende:

[..]

hoe zet ik marktplaats foto's in photobucket? Ben een kwartier aan het vloeken geweest en het toen maar opgegeven...
Heb je powerpoint??
Dan even een window in powerpoint openen (doet er niet toe wat).
De foto selecteren in MP (cursor van boven foto naar beneden foto halen al linkermuis knop ingedrukt houden en als de foto blauw verkleurd is ctrl en c tegelijk indrukken).
Dan in PP je cursor zetten en crtl en v tegelijk indrukken.
Dan rechts klikken op de foto en als afbeelding opslaan kiezen .Kun je ze daarna uploaden op photobucket.

Beetje omslachtig maar hoe het anders moet geen idee.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69432936
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:13 schreef ampburner het volgende:
@Styliste - zeer jaloers op je combi van goede smaak en neus (I guess I should say, patience?) voor goede koopjes.

Wanneer kunnen we foto's van het eindresultaat verwachten? (als in: ingerichte woning)

zelf trouwens ook net 'goedkoop' een radiator gescoord via bva-auctions.com , misschien een tip
[ afbeelding ]
Mooie radiator zeg!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69433057
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef styliste het volgende:

[..]


pfff nou ik dit zo neer typ valt het pas op hoe ver weg dat nog is...

edit: enne die veiling is zeker net afgelopen?
Ver weg?? Meid dat riep ik in Feb ook..pff nu moeten we ons bijna gaan haasten
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69433179
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb je powerpoint??
Dan even een window in powerpoint openen (doet er niet toe wat).
De foto selecteren in MP (cursor van boven foto naar beneden foto halen al linkermuis knop ingedrukt houden en als de foto blauw verkleurd is ctrl en c tegelijk indrukken).
Dan in PP je cursor zetten en crtl en v tegelijk indrukken.
Dan rechts klikken op de foto en als afbeelding opslaan kiezen .Kun je ze daarna uploaden op photobucket.

Beetje omslachtig maar hoe het anders moet geen idee.
ahhhhh ik had dat al geprobeerd in paint enzo maar tot nu toe niet gelukt

radiator:



wasbak:



die andere plaats ik nog niet want ik ben bang dat ik het dan jinx, ik wil ze zooooo graag hebben!
hoezo bijgelovig
pi_69433212
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ver weg?? Meid dat riep ik in Feb ook..pff nu moeten we ons bijna gaan haasten
Ja I know, het is ook niet zo heel ver weg maar wel heel lang in een chaos huis zonder keuken en badkamer enzo..
pi_69433395
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef styliste het volgende:

[..]

Dank je! Het is een kwestie van heeeeeel erg goed zoeken! Foto's van het eindresultaat gaan nog wel even op zich laten wachten ben ik bang. In augustus gaan we slopen (ook leuk, foto's van een bouwput ) de eerste week van september komt de aannemer om de ruwbouw neer te zetten. Ze verwachten daar 2 tot 3 weken mee bezig te zijn.

En dan.... moeten we zelf de afwerking doen. Dus ik denk zo rond (eind) oktober?

pfff nou ik dit zo neer typ valt het pas op hoe ver weg dat nog is...

edit: enne die veiling is zeker net afgelopen?
cool! je moet wel even before-and-after foto's maken Oktober is al sneller dan je denkt. Waar woon je eigenlijk ergens?

die veilingsite is er eentje voor faillissements verkopen. Deze veiling is allang afgelopen, maar er komen steeds nieuwe bij. Niet alleen interieur dingen, maar vanalles, van inboedel tot bedrijfsautos.
http://bva-auctions.com/home/index

Ik heb die radiator opgepikt bij een failliete badkamer speciaalzaak voor 400 euro. toch nog een hoop geld, maar wel de moeite waard.
quote:
Mooie radiator zeg!
dank je! mijne is ietsje anders (zelfde serie, ander model, met horizontale panelen in plaats van verticaal) maar daar ik heb er niet zo'n mooie foto van
pi_69433500
kan je foto's niet zien op mijn werklaptop zo even die van vriendlief kapen (de mijne is nog in reparatie).
Voor jouw info troostwijk heeft ook weer badkamerspullen

Geen eigen topic ampburner of is het geen grote klus oid?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69433727
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
kan je foto's niet zien op mijn werklaptop zo even die van vriendlief kapen (de mijne is nog in reparatie).
Voor jouw info troostwijk heeft ook weer badkamerspullen

Geen eigen topic ampburner of is het geen grote klus oid?
ik heb een hele 'authentieke' badkamer in Amsterdam west die ik wil gaan opknappen, alleen ik heb er nog geen budget voor. Als het zover is dan komt deze radiator daar uiteindelijk in te hangen. Als er interesse voor is lijkt het me best cool om daar een eigen topic voor te maken
pi_69433831
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef ampburner het volgende:

[..]

cool! je moet wel even before-and-after foto's maken Oktober is al sneller dan je denkt. Waar woon je eigenlijk ergens?

die veilingsite is er eentje voor faillissements verkopen. Deze veiling is allang afgelopen, maar er komen steeds nieuwe bij. Niet alleen interieur dingen, maar vanalles, van inboedel tot bedrijfsautos.
http://bva-auctions.com/home/index

Ik heb die radiator opgepikt bij een failliete badkamer speciaalzaak voor 400 euro. toch nog een hoop geld, maar wel de moeite waard.
[..]

dank je! mijne is ietsje anders (zelfde serie, ander model, met horizontale panelen in plaats van verticaal) maar daar ik heb er niet zo'n mooie foto van
zeker weten before and after foto's! Al is het alleen maar voor mijn eigen portfolio (ok,ok, en voor jullie vermaak ende vertier). Tilburg is trouwens the place it's all happening!

Mooie radiator inderdaad! Ik heb alleen echt geen budget voor een radiator van 400 euro, het moet echt cheaper dan cheap allemaal helaas... BVA ken ik wel, heb er alleen een slechte ervaring mee dus ik ben wat voorzichtig.

@ ML-etje, ik zal eens bij troostwijk gaan kijken! Bedankt voor de tip!
pi_69433856
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef ampburner het volgende:

[..]

ik heb een hele 'authentieke' badkamer in Amsterdam west die ik wil gaan opknappen, alleen ik heb er nog geen budget voor. Als het zover is dan komt deze radiator daar uiteindelijk in te hangen. Als er interesse voor is lijkt het me best cool om daar een eigen topic voor te maken
Interesse is er altijd!
pi_69434219
Hmm nou alhier de link..want via het werk bestellen is beter.

http://www.troostwijkauctions.com/nl/radiator/02-12314-3407/
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69453609
de deurklinken:



fonteintje wat ik had gezien maar veeeeeeeel te ver weg is om op te halen en niet verzonden kan worden :



@ ML-etje, dank voor de link! ga m eens goed bestuderen!
pi_69474386
Die deurklinken zijn ook mooi!
Maar het zal wel aan mijn bedtijd liggen maarrr kan niet goed zien wasbakken met een ombouw oid??
Goed joh~Komen ze de badkamer er zelf uithalen of?? En wat heb je allemaal verkocht? (incl tegels of??)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69475009
Wasbakken met een hardhouten ombouw inderdaad.
Ze komen hem zelf meeslopen. Ze hebben alles gekocht behalve de tegels. Dat vonden ze toch te veel werk.
pi_69491660
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef styliste het volgende:
Wasbakken met een hardhouten ombouw inderdaad.
Ze komen hem zelf meeslopen. Ze hebben alles gekocht behalve de tegels. Dat vonden ze toch te veel werk.
Beter!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69492775
zeker

en hoppetjeeeeeee badkraan is ook geregeld!



nog helemaal gloedje nieuw!



en nog een foto van de wasbakken maar dan een beetje meer van voren, dan istie misschien wat duidelijker.
Kga ze helemaal kaal maken en dan heel donker lakken/beitsen.

[ Bericht 32% gewijzigd door styliste op 28-05-2009 16:57:29 ]
pi_69499968
A die hang je aan de muur?
Heb je al een bad op pootjes?? Staan er superveel op MP
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69500067
jep die hangen we aan de muur.
Keb nog geen bad. Ik weet eigenlijk ook niet of ik die van MP wil halen, ik zal eens kijken!
pi_69500505
AHa tsja zat net in mijn favo te kijken maar helaas..had er 1 in de verpakking gevonden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:22:53 #205
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_69518331
zag net je tekening pas voor het eerst, maar waarom maak je in hemelsnaam een sociale-woningbouw toiletje?
Je hebt de ruimte, maak je toilet dan wat groter! dieptemaat van 1250 is echt te krap hoor. En doe je het netjes, maak de ruwbouw op tegelmaat (standaard toiletje dus 920x1220mm) (dus tegelmaat+20mm)
Zul je zien dat je nergens vervelende rotstripjes of net niet volle tegels hebt.
Hang er een fatsoenlijke wasbak in en geen fonteintje. Fonteintjes behoren tot kindermeubilair, ik kan er mijn handen niet fatsoenlijk in wassen.

Voor de rest respect hoor, ziet er goed uit....
pi_69520175
dank je voor je tip! bedoel je boven, beneden of allebei?
We houden namelijk op beide plekken anders zo ontzettend weinig ruimte over in de rest van de woning/kamers. Dit zijn bovendien de afmetingen (minimale) die de gemeente voorschrijft. We kunnen dus niet smaller en langer of breder en korter (of we moeten het precies omdraaien qua maatvoering maar dan kom je weer in de knoop met de andere ruimtes).

Wat betreft de fonteintjes, we weten nog niet precies wat voor fonteintjes we er in gaan hangen (let niet te veel op de tekeningen, alles wat daar in is getekend is behalve de maten van de ruimtes niet met ons overlegd.) En mensen die problemen hebben met de afmetingen van de fonteintjes kunnen altijd nog hun handen wassen in de keuken of de badkamer die er vlak bij liggen.

Verder, we gaan alle wandjes zelf neerzetten dus als we het idee hebben dat de ruimte het toe laat gaan we zeker hier en daar wat smokkelen En tegels moeten we nog uitzoeken dus daar gaan we zeker wel rekening mee houden met het zetten van de wandjes etc.

en dank je wel!
Ik ben benieuwd of mijn (ik hoor m al protesteren, onze) plannen zo gaan uitpakken als wij willen...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:59:38 #207
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_69523426
doel op beneden, maak hem daar gewoon wat dieper. minimaal 1420mm. De breedte is prima.

Boven zit het toilet wel goed, kan bijna niet anders.

Maar zit je nog vast aan de indeling boven verder? Qua badkamer dan bedoel ik. Zou er best wel eens serieus naar kunnen en willen kijken hoor. (wordt dan wel na de pinksteren) Tekeken en puzzelen is dagelijks werk.
Die sprong in de badkamer moet er toch uit kunnen, die sprong erin is eeuwig zonde.

prettig weekend!!!
pi_69524494
Als je er eens naar wilt kijken heel graag!

Het toilet beneden kan ook bijna niet anders. De afmetingen van de keuken op de tekening kloppen niet. Deze wordt langer. In de meest linkse hoek komt nog een kast en wil je dan nog een beetje relaxed aan de bar (die dus ook niet getekend staat) kunnen zitten heb je die ruimte echt wel nodig.

Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:48:11 #209
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_69526756
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Als je er eens naar wilt kijken heel graag!

Het toilet beneden kan ook bijna niet anders. De afmetingen van de keuken op de tekening kloppen niet. Deze wordt langer. In de meest linkse hoek komt nog een kast en wil je dan nog een beetje relaxed aan de bar (die dus ook niet getekend staat) kunnen zitten heb je die ruimte echt wel nodig.

Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Geen probleem hoor, je hebt de tekeningen niet toevallig digitaal? (CAD)

Als je het toilet beneden echt niet langer kunt maken is het zo, maar als je kunt, zou ik het zeker doen?
Niet een optie om een "lang toilet te maken over de hele breedte? (tis maar een idee) Open hoekje wat nu overblijft is ook niet veel. Krijg je wel ene lang toilet, maar de deur een stuk mooier voor de pot en je kunt tegen de linker muur dan een fatsoenlijke wastafel kwijt.

Heb je boven nog wensen/eisen qua indeling? Jullie slaapkamer neem ik aan aan de achterzijde.
Vrijstaand bad zag ik voorbij komen (zou ik dus niet doen als je hem echt niet vrij kunt zetten!!!)

Zal na het weekend er even naar kijken...

Grüße aus Ringe!!!
Heb je ook meer afmetingen van meubels etc. wat je in je badkamer krijgt.
pi_69527155
Ik heb de tekeningen alleen in pdf.
Ik zal nog wel eens kijken of ik iets met het toilet beneden kan maar we moeten ons wel houden aan de gemeentelijke voorschriften, dus daar zou ik eens kritisch naar moeten kijken.

De slaapkamers boven kunnen niet kleiner worden dan ze nu getekend zijn lijkt mij anders hou je niets meer over. (en het moeten er 2 zijn, die aan de voorkant wordt werkruimte).
Waar je rekening mee moet houden is dat het een houten bouwvloer is boven en dat er qua leiding werk niet zoveel mogelijk is ivm de plafondhoogte beneden. Er lopen ook een aantal stalen balken waar we natuurlijk niet doorheen kunnen.

Het bad op pootjes gaat er zeker komen! (dat wil ik al sinds ik een klein meisje was )Ik wil hem zoveel mogelijk vrij zetten. Badkamermeubel hebben we nog niet maar dat gaat tussen de 1 en de 1,2 meter breed worden en ongeveer 50 tot 56 cm diep. (oh ja, en de douche moet ruim genoeg zijn voor 2 personen )

Je ziet het, we stellen helemaal geen hoge eisen!

ik heb zelf ook al zitten schuiven en ik vind het maar lastig hoor
pi_69540421
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef styliste het volgende:
Ik zit er zelfs over te denken om dan maar geen hangend toilet te nemen beneden (boven kan sowieso niet want sanibroyeur en geen budget om een hangend broyeur toilet te nemen) maar een staand toilet zodat je de ruimte voor het inbouwreservoir niet nodig hebt. Ik weet alleen nog niet hoeveel ruimte dat dan scheelt.
Engels toilet dan? Is wel erg grappig.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69540478
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef styliste het volgende:
Ik heb de tekeningen alleen in pdf.
Ik zal nog wel eens kijken of ik iets met het toilet beneden kan maar we moeten ons wel houden aan de gemeentelijke voorschriften, dus daar zou ik eens kritisch naar moeten kijken.

Het bad op pootjes gaat er zeker komen! (dat wil ik al sinds ik een klein meisje was )Ik wil hem zoveel mogelijk vrij zetten. Badkamermeubel hebben we nog niet maar dat gaat tussen de 1 en de 1,2 meter breed worden en ongeveer 50 tot 56 cm diep. (oh ja, en de douche moet ruim genoeg zijn voor 2 personen )

Je ziet het, we stellen helemaal geen hoge eisen!

ik heb zelf ook al zitten schuiven en ik vind het maar lastig hoor
Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos van
Hihi die eisen och iedereen heeft er.

Naar je zin de kranen enz?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69540553
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Engels toilet dan? Is wel erg grappig.
engels toilet? misschien ben ik erg moe maar kweetzoffniewatjebedoeld...
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat schuiven is heel leuk maar soms wordt je er moedeloos van
Hihi die eisen och iedereen heeft er.

Naar je zin de kranen enz?
kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!
pi_69540643
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:31 schreef styliste het volgende:

[..]

engels toilet? misschien ben ik erg moe maar kweetzoffniewatjebedoeld...
[..]

kranen zijn super!!! in het echt zijn ze nog mooier als op de foto's!!!
zoek eff n plaatje moet ze voor mezelf ook zoeken..past bij je badkraan iig.

oh das mooi! Moet jij ze nog maar eens showen
Wederom al1 thuis op stapavond?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69540746
nee we zijn nu samen. Hangen samen op de bank ons te verwonderen hoeveel slechte acts er bij hollands got talent in de finale staan. En we zijn samen moe dus dat komt goed uit.

Ik zal kijken of ik van de week foto's kan maken want heeft alles al weggezet zodat het straks allemaal mee de opslag in kan totdat we het nodig hebben...
pi_69541391
gezellig hier tennis (of moet ik zeggen gekreun ) en toiletpotten.
Ga op MP verder zoeken want de Tu geeft een hele hoop hits en google maakt me gek
Ze stonden bij de sanidump met dezelfde hendels als aan de badkraan die jij hier zette.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69541632
Nou wordt ik wel nieuwsgierig hoor!
Ennieweej, ik zie wel een foto verschijnen ga nu eerst lekker slapen
pi_69542532
Hmmm onvindbaar..heb wel iets gevonden dat erop lijkt moet je het hendeltjhes er rechts bijdenken zie mijn topic
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2009 @ 11:46:29 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69549525
Dit gaat vast heel leuk worden Pech dat jullie tot na de bouwvak moeten wachten

Over die kranen: in Duitsland mogen geen agressieve schoonmaakmiddelen worden verkocht. Waarschijnlijk hebben ze hier (wij wonen er ) daarom minder snel last van bladderend chroom.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_69549782
Dank je! En inderdaad, wij balen ook wel een beetje van de bouwvak..

ik denk het, ik gebruik sowieso geen agressieve schoonmaak middelen (alleen voor de glazen douche deur, want die met azijn schoonmaken is echt een ramp), vandaar dat onze huidige kranen er ook nog goed uit zien denk ik. Nou ja, we zien het vanzelf! Nu zien ze er in ieder geval uit!
  zondag 31 mei 2009 @ 16:27:28 #222
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_69577103
Wat een allegaartje zeg.
Ik ga naar huis.
pi_69617603
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef styliste het volgende:
Nou wordt ik wel nieuwsgierig hoor!
Ennieweej, ik zie wel een foto verschijnen ga nu eerst lekker slapen

Google maar even op arcade of windsor sanitair..old england spullen genoeg
Heb wel foto's maar even te moe om ze up te loaden.bedtijd
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:08:04 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69755286
Ik wist helemaal niet dat je dit topic had!

en nu snap ik de foto van het bed in het Tilburg topic
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_69805636
Hoe is het hier??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')