quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Marcel_V het volgende:
Doom![]()
IDKFA voor alle wapens en IDDQD voor groene ogen![]()
12 jaar later ken ik nog steeds de cheats uit me hoofd ...
damn, close dus. Ik had dat spel origineel bij een multimediapack volgens mij. Kon je een soundblaster. cd-rom en boxjes voor achterlijk veel geld als upgrade voor je pentium 75 (bye bye 486) kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei bestaat er ook een deel 2quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef BlackFrancis het volgende:
California Games 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<SPLASH> Altijd oppassen voor dat muurtje
Hoe heet deze ook alweer?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef pisnicht het volgende:
[..]
damn, close dus. Ik had dat spel origineel bij een multimediapack volgens mij. Kon je een soundblaster. cd-rom en boxjes voor achterlijk veel geld als upgrade voor je pentium 75 (bye bye 486) kopen
quote:Lance Boyle
The actor who played MegaRace's host was Christian Erickson. His previous acting experiences were very small roles in movies like Fun with Dick and Jane and Dangerous Liaisons. MegaRace was Erickson's first starring role, and after that he has appeared in many other video games (besides MegaRace 2 and MegaRace 3) including Atlantis: The Lost Tale, Omikron: The Nomad Soul, XIII, Syberia II, and most recently (as of 2006), Fahrenheit, better known in the USA as Indigo Prophecy.
Wizard of Wor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |