Je bied zelf iets aan, en dan vragen ze je en dan alsnog gaan zeikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:32 schreef Kekaa het volgende:
Gisteren gezegd dat ik eventueel wel achter de bar wil staan, mochten ze mensen tekort komen ergens op de dag... dan wil ik wel een uurtje...
Of ik me dan vandaag voor 10 uur wil melden.... Nou, dat vind ik eigenlijk wel een beetje vroeg...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Een feest voor mensen die in de kleedmakerszit joints willen wegroken.
Vaker voorzien van een ordinaire bos haar een bandkleding.
Dit fenomeen noemen we alto's. Ze hebben roos en stinken.
Dat is niet wat de Canadezen bedoelt hebben........
Ja... maar ik bood aan... stel dat je mensen te kort komt ergens op de dag, dan kun je me wel even bellen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bied zelf iets aan, en dan vragen ze je en dan alsnog gaan zeiken
Ja, en daar maakt de andere partij gebruik van. En dan ga jij zeuren terwijl je het zelf aan bied. Doe dat dan ook niet als niet wil helpen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:56 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... maar ik bood aan... stel dat je mensen te kort komt ergens op de dag, dan kun je me wel even bellen...
Wat wilden ze dan wel? Metroseksuelen die bouncen op R&B... Of toch liever nep roetmopjes die naar rap luisteren over bitches and hoes?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wil je werken of wil je niet werken? Mèèèèèèn dat arbeidsethos van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:56 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... maar ik bood aan... stel dat je mensen te kort komt ergens op de dag, dan kun je me wel even bellen...
..zei hij, terwijl hij nog eens blik op de tergend langzame klok wierp.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Met de muziek zal vast niks mis zijn. Diverse groepen en bands voor jong en oud.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat wilden ze dan wel? Metroseksuelen die bouncen op R&B... Of toch liever nep roetmopjes die naar rap luisteren over bitches and hoes?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
..zei hij, terwijl hij nog eens blik op de tergend langzame klok wierp.
Nog maar zeven en een halve uur, en er is weer een dag voorbij Bowa! En daarna nog maar een jaartje of 45!
Dat zal allemaal wel. Die lijers lieten ons wel 5 jaar verhongeren en oorlog voeren voordat ze eens binnen vielen. Sjonge jonge jonge. Kon dat niet eerder?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de muziek zal vast niks mis zijn. Diverse groepen en bands voor jong en oud.
Echter wordt bevrijdingsdag door "de modder" van de samenleving gezien als een dag om eens flink te gaan zuipen en drugs te gebruiken. Dat kan nooit de bedoeling geweest zijn toen ze ons kikkerlandje binnenvielen.
Denk dat veel oorlogsveteranen die het schouwspel "bevrijdingsfestival" in Nederland ooit hebben meegemaakt zich toch wel eens achter de oren hebben gekrabt waarom ze niet Nederland als laatste genomen hebben om te bevrijden......
Dan zouden ze dat bij alles denken denk je niet? Ik vind gewoon dat je het wat overdrijft, want het gaat er over het algemeen gewoon netjes aan toe. Naast dat mogen we toch feest vieren dat we vrij zijn etc.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met de muziek zal vast niks mis zijn. Diverse groepen en bands voor jong en oud.
Echter wordt bevrijdingsdag door "de modder" van de samenleving gezien als een dag om eens flink te gaan zuipen en drugs te gebruiken. Dat kan nooit de bedoeling geweest zijn toen ze ons kikkerlandje binnenvielen.
Denk dat veel oorlogsveteranen die het schouwspel "bevrijdingsfestival" in Nederland ooit hebben meegemaakt zich toch wel eens achter de oren hebben gekrabt waarom ze niet Nederland als laatste genomen hebben om te bevrijden......
Afgelopen ander half uur is het droog. Het is wel bewolkt..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:46 schreef Biels het volgende:
Ik moet straks ook naar zwolle, maar het is kutweer en ik heb weinig zin.
Inderdaad. Ik kom ook om in mijn haardos, zó.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:37 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hippie voelt zich aangesproken! ALARM!
Denk je dat die junks op het einde van de dag nog weten waarom ze voor ¤30- wiet hebben weggerookt bij optredens van Ali B en andere toppertjes ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Naast dat mogen we toch feest vieren dat we vrij zijn etc.
1: Ik heb respect voor de Canadezen en ben blij dat ik dankzij hun nu kan gaan en staan waar ik wil, zonder daarbij mijn rechterarm omhoog te steken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Nosh het volgende:
En Boswachtertje, als jij zo begaan bent met de mening van een stel canadezen die er ook maar moesten zijn, dan ga je toch lekker zwaaien bij het defilé?
OH NEE, JE MOET WERKEN HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Ik ga vandaag, morgen en overmorgen de godganse dag in de bibliotheek doorbrengen, tot een uurtje of half 11. Leren enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb respect voor de Canadezen en ben blij dat ik dankzij hun nu kan gaan en staan waar ik wil, zonder daarbij mijn rechterarm omhoog te steken.
2: Werken..... tja...... Dat jij niet weet wat dat is is jouw probleem. Arbeit macht frei zeggen ze wel eens.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kan nooit de bedoeling geweest zijn toen ze ons kikkerlandje binnenvielen.
Vrijheid mag alleen gevierd worden door de mensen die geprofiteerd hebben (dus baat) bij het bevrijden van ons land mid jaren 45.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Nosh het volgende:
Of mag vrijheid alleen gevierd worden op de manier die jou aanstaat?
Eens in de 5 jaar. Als ik het goed heb is dat volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:59 schreef Ruud het volgende:
Wel belachelijk trouwens dat niet iedereen vrij is.
En iemand die de hele dag op zijn gat zit en blowt heeft geen baat bij de bevrijding? Die had immers gewoon lekker door kunnen paffen terwijl de nazi's ondertussen een geweerskolf onder in zijn rug zetten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrijheid mag alleen gevierd worden door de mensen die geprofiteerd hebben (dus baat) bij het bevrijden van ons land mid jaren 45.
Ach man, ventquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
En iemand die de hele dag op zijn gat zit en blowt heeft geen baat bij de bevrijding? Die had immers gewoon lekker door kunnen paffen terwijl de nazi's ondertussen een geweerskolf onder in zijn rug zetten?
Ja, maar daar krijg je wel veel voor terug. Ik noem een SBS6...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef BasEnAad het volgende:
Vrij ironisch dat we onze vrijheid moeten vieren, hoewel deze juist steeds meer wordt ingeperkt.
Helemaal hilarisch is het dat vrijheid blijkbaar maar belangrijk genoeg is voor eens in de vijf jaar een vrije dag.
Die drie smilies, daar deed ik het voor.quote:
Precies, ik zou zo al mijn vrije dagen inleveren voor een 2e SBS6.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je wel veel voor terug. Ik noem een SBS6...
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:46 schreef Biels het volgende:
Ik moet straks ook naar zwolle, maar het is kutweer en ik heb weinig zin.
quote:
Je kon het niet opbrengen om gewoon de volle 2 minuten stil te zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
p.s. gisteren ook een minuut stilte gedaan ? Mooi was dat he
Ik was er om 9.45 uur, bijna de gehele dag achter de bar gestaan. Heb me goed vermaakt! Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en daar maakt de andere partij gebruik van. En dan ga jij zeuren terwijl je het zelf aan bied. Doe dat dan ook niet als niet wil helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |