Ik weet niet wat dit is, maar soms op een eng moment, denk je eng.
Hebben jullie dit ook?
Serieuze vraag is dit hoor, maar soms ineens is het nacht en zie je iets, waarvan je denkt gut het had een spook kunnen zijn?

Of opeens tikt er iets aan je raam en ja ok het is waarschijnlijk een dronken nachtvlinder, maar toch?
Je hart slaat over, je denkt,....dit is vast een geest aan de deur. tringgggggggg... deurbel gaat maar er is niemand.
Of je gaat van huis kijkt achterom en er staat iemand in je huis, je weet het zeker maar dat kan niet!
Zulke dingen, ik snap nooit waarom dit soort dingen je soms ineens overvallen, waarom je op dat moment die enge dingen denkt.
Is het zelfkastijding oid? Wat is daar dan leuk aan?
En wat doe je als je dat vage gevoel krijgt, dat gevoel van er is iets anders, iets is niet pluis en heb je er ook verhalen over?
Ik wel bv, ik had een kitten, heel speels dartelend op mijn bed, midden in de nacht en ineens voelde ik een overledene zeer nabij, ik dacht yeah right!!!!!!!
Maar ik dacht ok die kat kan het zien toch? Dieren zien veel vaak, dus ik denk in gedachten ok als die en en die geest hier echt is, laat de kat zien dat je je hand naar rechts beweegt, kop kitten ging naar rechts... (Brr) ik zeg ok nu naar links, kop kitten ging naar links

ok nu weer naar rechts,

ik hebd it een half uur volgehouden en kon het nog niet geloven maar die kat keek dus precies die kant op waar ik de geest opdracht toe gaf
NU nog vraag ik me af wat dat geweest is, vond het toen nog niet eens eng oid maar als ik er nu aan denk op dit late tijdstip denk ik weer brrrrr
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!