Idd engquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
....
maar die kat keek dus precies die kant op waar ik de geest opdracht toe gaf![]()
+1quote:brrrrr
+10quote:
Nee het wordt een mooie zomer dit jaar!quote:
neuh vandaag nietquote:
Sneeuw! Veel sneeuwquote:
Wat doet een alien op een kerkhof?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Manono het volgende:
om met milagro te spreken: jij moet eens wat minder achter je pceetje zitten en wat vaker vroeg naar bed![]()
Condensvorming op je lens. Idd de nachtmerrie van menig fotograafquote:
Ik moet idem vroeger naar bed how to do that?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Manono het volgende:
om met milagro te spreken: jij moet eens wat minder achter je pceetje zitten en wat vaker vroeg naar bed![]()
Wehehehehehe!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Haha TS, jij bent altijd zo lekker vaag.
ik doe mee trustenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik moet idem vroeger naar bed how to do that?
Ik had ooit een heel gaaf prog ged...vonden en die deed het prima..een dag!
Hierna was mijn hele pc naar de klot....
Ik wil en moet eigenlijk om 12 uur mijn bed in...
maar ja?
Fok sluit snachts niet eigenlijk moet er een avondklok komen voor fok..vinden jullie ook niet?
Gewoonweg openingstijden invoeren klaar!
Hups..
ow ja ik ga nu echt naar bed...
denk ik..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:07 schreef Adolecens het volgende:
De trap bij TS... Nu durft ze daar ook geen gebruik meer van te maken![]()
[ afbeelding ]
Er is iemand die op je let...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
en bedankt hé?
Durf nuniemeernaarbed enzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
en bedankt hé?
Durf nuniemeernaarbed enzo
Je wordt bedankt voor de nachtmerrie van het jaar vannacht...djiezussssssssquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er is iemand die op je let...![]()
[ afbeelding ]
je bent toch een duiveltje? je pakt die geesten wel ffies.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je wordt bedankt voor de nachtmerrie van het jaar vannacht...djiezussssssss
![]()
![]()
![]()
durf nie meer naar bove
Je hebt gelijk, ik zie wat bovenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je wordt bedankt voor de nachtmerrie van het jaar vannacht...djiezussssssss
![]()
![]()
![]()
durf nie meer naar bove
`quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat doet een alien op een kerkhof?
Nou?
Die post valt wel mee toch? Moet je eens proberen heel stil te gaan liggen, je te concentreren op je ademhaling, je lichaam tot rust te brengen, en dan zo levendig mogelijk je proberen in te beelden hoe het zou voelen om dood te gaan op dat moment....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:23 schreef chibibo het volgende:
Ik moet toegeven dat ik eigenlijk nooit last heb van dit soort angstmomenten, behalve wanneer ik weer eens een post van TS lees.
Iets wat ik me ook al een langere tijd afvraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het nooit gesnapt
Spoken, geesten etc, ze doen allemaal niks, zijn doorzichtig, kunnen niets aanraken maar toch zijn we er bang voor. Waarom?
Die slachtoffers hadden een aantoonbare dader. Slachtoffers van geesten hebben dit niet he? En stel dat geesten zouden moorden, dan wordt het niet in de boeken gedaan alsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je kunt een eventuele ontmoeting met een geest nog tenminste navertellen, De slachtoffers van Gacy, Bundy, Dahmer etc hebben die luxe niet, dus ga lekker janken met je kutspoken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |