Ze (of iig een paar van de (voormalige) leden) komen uit Rijen, een dorp dat vroeger bekend stond om de leerlooierijen. En zij "looien" dus woorden.quote:
Ouderkerk Kaffersquote:
Ah snap em, toffe avatar trouwensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze (of iig een paar van de (voormalige) leden) komen uit Rijen, een dorp dat vroeger bekend stond om de leerlooierijen. En zij "looien" dus woorden. [ afbeelding ]
Het niveau is nu iets van 300 keer beter, vroeger was niet alles beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ouderkerk Kaffers![]()
Ach de tijden dat er nog goede hiphop gemaakt werd in Nederland
Ben ik zeker met je eens, ipv simpele sinterklaasrijmpjes zijn we gewoon echt rijmschema's gaan gebruiken.... al die de Posse shit was wel leuk maar zo amateuristisch als de pest natuurlijk. Tja en als je daar dan met jeugdsentiment naar gaat zitten luisteren....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:43 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Het niveau is nu iets van 300 keer beter, vroeger was niet alles beter.
ik vind wel dat als ik naar Winne luister dat de rijmwoorden toch allemaal niet zo relevant zijn aan het onderwerp. terwijl dat op de posse meestal wel was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens, ipv simpele sinterklaasrijmpjes zijn we gewoon echt rijmschema's gaan gebruiken.... al die de Posse shit was wel leuk maar zo amateuristisch als de pest natuurlijk. Tja en als je daar dan met jeugdsentiment naar gaat zitten luisteren....
klopt, bij jiggy zijn de rijmen dan weer zeer relevant aan elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef Roscovitch het volgende:
Maar dan noem je één rapper, een beetje overschatte vind ik btw. Wat je zegt ben ik wel klein beetje met je eens maar ik vind dat Extince dat véél beter doet, de posse heeft een beetje de neiging woorden bij te verzinnen etc.
Haaha Nega is echttttt de vervelendste nigger op de wereld. Wat een baas.quote:
Ach, ik ben allang blij dat ze beide komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
winne staat op de poster van breda boogydown als #1, en jiggy als #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |