abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:58:50 #101
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_68986035
Ik denk dat heel veel mensen het niet met je eens zijn en sticks toch echt wel de betere van de 2 zien.
pi_68986144
Hoe kun je nou zeggen wie er beter is dan? 2 mc's met elkaar vergelijken is onmogelijk, zeker omdat ze allebei een compleet andere stijl hebben. Er is geen sprake van dat er één van de twee beter is, alleen dat ze anders zijn.
Mensen die zeggen dat er één beter is dan de andere kunnen dat wel doper vinden maar het betekent dan niet dat diegene ook echt beter ís.
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:41:46 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68987296
Ik vind wel dat ze bijelkaar misschien iets te veel verschillen om alle 4 goed uit de verf te komen op 1 album.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:47:07 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69014099
Je kunt op basis van rijm en flowtechnieken en inhoud echt wel zeggen of een rapper beter is. Daarnaast is smaak ook een onderdeel, maar qua techniek is Rico echt wel beter. Bij Sticks wringt het afentoe Rico lijkt het zo uit z'n mouw te schudden.
Sticks is meer de Big Boi en Rico meer de Andre3000.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69014323
Gisteren tijdens de wereld draait door:

typhoon rico en sticks met cool collective of zoiets? Was een leuk optreden.

En Sticks met zijn jaja hier eerst etc.

Hier de link van youtube van het drie minuten durende filmpje:

[ Bericht 54% gewijzigd door devl1nsect op 14-05-2009 14:13:38 ]
pi_69014324
Ik hoop trouwens dat Kempi een keer gedisst wordt door een goede rapper, Jiggy Dje ofzo. Die kerel verdient echt een keer met zijn benen op de grond worden gezet, met zich voordoen als een soort Jezus etc.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:57:15 #107
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69014518
Jiggy Dje doet niet aan disses.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:08:52 #108
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69014988
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef Henkmanz het volgende:
Waarom nog steeds de term nederhop gebruiken jongens.. als we onszelf serieus willen nemen moet je die term echt meteen in de prullenbak gooien...
excuseer?

ben jij er zo een die wikipedia heeft gelezen?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:34:00 #109
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69015866
Gaan er hier nog mensen 20 juni naar Roffest?
The Most Incredible, Baby
pi_69019815
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jiggy Dje doet niet aan disses.
Gewoon ff een voorbeeld, Sticks en Rico doen het namelijk sowieso niet.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:24:37 #111
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69020131
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Gewoon ff een voorbeeld, Sticks en Rico doen het namelijk sowieso niet.
Dan blijft alleen Winne over.....
Althans van de MC's die ik waardeer.

Misschien kan Steen wel een disje uitdelen. zou wel grappig zijn.
Overigens vind ik Kempi wel oke. Vooral zijn zachtere werk eigenlijk, maar dat zal hij zelf wel het minst vinden.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:50:26 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69021348
Kempi zit bij ook bij TopNotch.

En de Generaal doet niet aan disses. En dat hoeft ook niet.

Dissen doe je omdat je je eigen kracht niet naar voren kan brengen, maar alleen kan klimmen door anderen omlaag te duwen.

Alhoewel Winne Ali B en Yes-R wel disst, en Opgezwolle Re-play, maar om dat nu echt 'disses' te noemen...

Kempi is volgens mij wel aan het veranderen sinds hij in de bak heeft gezeten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69023438
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dan blijft alleen Winne over.....
Althans van de MC's die ik waardeer.

Misschien kan Steen wel een disje uitdelen. zou wel grappig zijn.
Overigens vind ik Kempi wel oke. Vooral zijn zachtere werk eigenlijk, maar dat zal hij zelf wel het minst vinden.

Ik ben het met je eens dat ik Kempi's zachtere werk ook nice vind. Ik vind hem best wel muzikaal eigenlijk.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Catch22- het volgende:
Kempi zit bij ook bij TopNotch.

En de Generaal doet niet aan disses. En dat hoeft ook niet.

Dissen doe je omdat je je eigen kracht niet naar voren kan brengen, maar alleen kan klimmen door anderen omlaag te duwen.

Alhoewel Winne Ali B en Yes-R wel disst, en Opgezwolle Re-play, maar om dat nu echt 'disses' te noemen...

Kempi is volgens mij wel aan het veranderen sinds hij in de bak heeft gezeten.
Winne heeft ooit in een interview gezegd dat hij idd niet aan dissen doet, hij "pakt" iemand liever in het echt aan. Op Winne Zonder Strijd zegt hij echter: "Ik reageer niet meer op die boy's die met me willen beefen".

En Ali en Yes-R disst hij ook niet echt, want hij zegt daarna nog: "Noem ik je naam, is het nooit om te disrespecten, never."
pi_69023472
Fakkelbrigade - Colucci

Bekijk deze YouTube-video
pi_69030590
pi_69032588
dope man, is dat de limited edition?
pi_69036183
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:39 schreef ShinobizWinter het volgende:
dope man, is dat de limited edition?
Nee man.
pi_69038798
Ik heb vd week de limited besteld.

Als je niet thuis bent he, gooit Bol het dan doo rje brievenbus of moet je naar het postkantoor? Ik ben nl. een week pleite.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_69039894
Zover ik weet gewoon postkantoor als het edoorheen past. Maar dat zal wel met een cd.
pi_69039944
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
Ik heb vd week de limited besteld.

Als je niet thuis bent he, gooit Bol het dan doo rje brievenbus of moet je naar het postkantoor? Ik ben nl. een week pleite.
Als het pakketje door je brievenbus kan dan gaan ze niet aanbellen uiteraard. Maar zodra het niet past doen ze 2 pogingen om het af te leveren, als je dan niet thuis bent doen ze een briefje in je brievenbus dat je het kan ophalen bij het postkantoor.

Heb zelf nooit begrepen waarom ze het 2 keer proberen, als je het 2 keer mist moet je dus 3 dagen wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')