excuseer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef Henkmanz het volgende:
Waarom nog steeds de term nederhop gebruiken jongens.. als we onszelf serieus willen nemen moet je die term echt meteen in de prullenbak gooien...
Gewoon ff een voorbeeld, Sticks en Rico doen het namelijk sowieso niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jiggy Dje doet niet aan disses.
Dan blijft alleen Winne over.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Gewoon ff een voorbeeld, Sticks en Rico doen het namelijk sowieso niet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Winne over.....
Althans van de MC's die ik waardeer.
Misschien kan Steen wel een disje uitdelen. zou wel grappig zijn.
Overigens vind ik Kempi wel oke. Vooral zijn zachtere werk eigenlijk, maar dat zal hij zelf wel het minst vinden.
Winne heeft ooit in een interview gezegd dat hij idd niet aan dissen doet, hij "pakt" iemand liever in het echt aan. Op Winne Zonder Strijd zegt hij echter: "Ik reageer niet meer op die boy's die met me willen beefen".quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Catch22- het volgende:
Kempi zit bij ook bij TopNotch.
En de Generaal doet niet aan disses. En dat hoeft ook niet.
Dissen doe je omdat je je eigen kracht niet naar voren kan brengen, maar alleen kan klimmen door anderen omlaag te duwen.
Alhoewel Winne Ali B en Yes-R wel disst, en Opgezwolle Re-play, maar om dat nu echt 'disses' te noemen...
Kempi is volgens mij wel aan het veranderen sinds hij in de bak heeft gezeten.
Nee man.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:39 schreef ShinobizWinter het volgende:
dope man, is dat de limited edition?
Als het pakketje door je brievenbus kan dan gaan ze niet aanbellen uiteraard. Maar zodra het niet past doen ze 2 pogingen om het af te leveren, als je dan niet thuis bent doen ze een briefje in je brievenbus dat je het kan ophalen bij het postkantoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
Ik heb vd week de limited besteld.
Als je niet thuis bent he, gooit Bol het dan doo rje brievenbus of moet je naar het postkantoor? Ik ben nl. een week pleite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |