Not in my casequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij iedereen (ook vrouwen) zo...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Murmeli het volgende:
ja spuiten en slikken ging gisteren toch over spuitende vrouwen? en toen zei net iemand tegen mij fire fire baby dus toen dacht ik aan spuitende vrouwen en dus aan spuiten en slikken
ja ik maak te veel en te snelle associaties
Ik kan de dingen die ik bij mezelf kan doen het best/beter dan hij. De rest heeft hij alleenrecht op. Ofzo.quote:
ik geloof dat ik mezelf ook beter met mezelf vind dan een kerelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan de dingen die ik bij mezelf kan doen het best/beter dan hij. De rest heeft hij alleenrecht op. Ofzo.
Ik heb het dan ook over de specifieke technieken, en niet de hele ervaringquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mezelf ook beter met mezelf vind dan een kerel
maar...als ik het met mezelf doe dan mis ik een lekkere vent om aan te zitten en mee te zoenen dus uiteindelijk sex ik toch liever met een vent dan met mezelf....
Heb je geen tong en/of vingers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef RealZeus het volgende:
tvp. Geen idee waarom, want het topic is overmorgen toch wel vol en ik kan niet echt over het onderwerp mee praten.
Dat kan maar dat kost extra danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die niet enkel gelikt willen worden. Je moet ook nog wat met de vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |