Ja dat is dus het probleem. Dat lukt dus bijna niet, die muur is namelijk niet gewoon scheef. Hij bobbelt heel erg zeg maar. 5 CM verder is hij weer minder scheef dan daarvoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef junkiexp het volgende:
Euh, je laminaat met de hoek van de muur zagen, zodat je een rechte basis hebt, en dan verder leggen.
Met een decoupeerzaag kun je goed figuurzagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:55 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Dat lukt dus bijna niet, die muur is namelijk niet gewoon scheef. Hij bobbelt heel erg zeg maar. 5 CM verder is hij weer minder scheef dan daarvoor
Dat idee heb ik ook. Of 'bobbelt' de muur echt met een groter verschil dan een centimeter of 2? De kier aan de zijkant kun je dan makkelijk overbruggen met een plint, misschien moet je de plint dan wel uit 2 delen laten bestaan. Eentje die langs de muur loopt en de hobbels volgt en eentje die over de vloer loopt om de kier te overbruggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:12 schreef dahei het volgende:
Volgens mij ben jij inderdaad bezig de planken direct tegen de muur te leggen zonder de verplichte ruimte. Ander loop je hier niet tegenaan. Zo niet, teken dan even iets met paint, want dan snap ik het niet.
haha:P Ik heb het laminaat verkocht via Marktplaats en heb nu zeil erin gelegd. Ziet er prima uit! Foto'tje volgt maandagquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lelijk het eindresultaat gaat worden, maak aub wel even een foto als het zover is!
Das natuurlijk geen manier van klussen / problemen oplossen hier op K&W he......quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
haha:P Ik heb het laminaat verkocht via Marktplaats en heb nu zeil erin gelegd. Ziet er prima uit! Foto'tje volgt maandag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |