Ja, niet dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik toevallig ook soms.
Het geheugenprobleem moet nu wel opgelost zijn.
Gewoon F5'en zodra je die melding krijgt. Je kunt het formulier dan nog een keer versturen. Herhalen zolang nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik kreeg hem ook al n paar keer, moet ik telkens mn post opnieuw typeniemand daar n oplossing voor?
FF is forms ook best vaak kwijt hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schijtbrowser jij hebt maar bijna alle browser laten de ingevoerde form data zien als je op "Back" klikt
Wat bij mij altijd helpt, is over de datum/tijd bij een post gaan met je muis. Je kunt dan een stuk doorscrollen zonder last te hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
FF moet iets doen aan de mogelijkheden met foto's. Als die foto's dan op een gegeven moment geladen zijn en je gaat scrollen, verneukt de hele layout en verschuiven alle foto's over elkaar.
Taakbeheer is in dat geval je vriend. Gewoon het proces (niet het programma) beëindigen en FF weer opstarten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, niet dus.
En daarom houd ik IE maar achter de hand, voor als de nood aan de man is.
Dat gaat nogal lastig aangezien ik nergens een Fok! pagina kan vinden met live server statistics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat die getallen betekenen... zet ze eens uit naast die van fok?
Zal 't eens proberen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:39 schreef GlowMouse het volgende:
Wat bij mij altijd helpt, is over de datum/tijd bij een post gaan met je muis. Je kunt dan een stuk doorscrollen zonder last te hebben.
Ja, ik weet hoe je processen moet afbreken. Het is meer van.. als ik al van tevoren weet dat een bepaald topic heel veel foto's bevat, dan start ik daarvoor eventjes gewoon IE op, want dan weet ik zeker dat het goed gaat en dat ik nergens op hoef te wachten en dat de layout niet naar de klote gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Taakbeheer is in dat geval je vriend. Gewoon het proces (niet het programma) beëindigen en FF weer opstarten.
Laat staan dat de IE's manier van omgang met webstandaarden om te janken isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch overwegen iets anders te gebruiken dan IE.
Met IE 6.0 kun je niet tabbed browsen en IE 7.0 is functioneel incompetent.
Blader in een willekeurig computertijdschrift voor de statistieken.
Ik weet niet of Microsoft dit kritieke probleem heeft aangepakt met IE 8.0, maar ik vrees ook het ergste.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat staan dat de IE's manier van omgang met webstandaarden om te janken is
Waarvan slechts 2 in gebruik voor de gehele website, en tot december jl. deed tweakers het ook met 1 db-server.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echter, Tweakers heeft 3 database servers tegenover 1 van Fok!.
Je zou even tussen de HTTP-headers moeten kijken, maar ik denk dat FOK! het dubbele heeft. Net kwam ik de volgende tegen, geen idee of het lijstje compleet isquote:Tweakers daarintegen heeft:
4 webservers
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 860-2 860-3 anarion earendil gondolin web53.fok.nl web56.fok.nl web57.fok.nl |
Fok heeft i.fokzine.netquote:2 aparte servers voor alle opgeslagen bestanden (bij fok zouden dit bijvoorbeeld alle UI's en overige images kunnen zijn)
Dit plaatje van de IE 8 beta zegt wel genoeg:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Microsoft dit kritieke probleem heeft aangepakt met IE 8.0, maar ik vrees ook het ergste.
Het wachten is op het moment dat het marktaandeel van IE onder de 50% duikt.
Ze deden het er voor december ook al met 2 hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarvan slechts 2 in gebruik voor de gehele website, en tot december jl. deed tweakers het ook met 1 db-server.
[..]
Je zou even tussen de HTTP-headers moeten kijken, maar ik denk dat FOK! het dubbele heeft. Net kwam ik de volgende tegen, geen idee of het lijstje compleet is
[ code verwijderd ]
[..]
Fok heeft i.fokzine.net
alles op persoonlijke titel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 860-2 860-3 anarion earendil gondolin web53.fok.nl web56.fok.nl web57.fok.nl |
1 2 3 | 860-2 | earendil | web56.fok.nl 860-3 | gondolin | web57.fok.nl |
Nou Chrome is ook zo geweldig niet...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, dan heb je nog nooit google chrome gebruikt.
Als je een PC hebt met een beetje redelijk RAM geheugen dan is chrome echt de bom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |