En zie daar de oplossing van die "uitdaging"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is het plan van Mexicaan om in Parijs te gaan studeren, en Angl3l werkt toch voor een multinational die daarom wellicht ook een rol kan spelen
Gefeliciteerd met uwer verjaardagquote:
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij, zou jij ook kunnen leven op een plek waar je niet elke weet de Witte dame of Effenaar zou kunnen zien ?
Je bent nooit op MSN!quote:
Ik heb hem wel egzegd dat ie beter filmwetenschappen in NL kan studeren dan in FR omdat ze in FR zeeeeer weinig engels spreken en hij in NL niet eens NL's hoeft te leren als ie dat niet wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is het plan van Mexicaan om in Parijs te gaan studeren, en Angl3l werkt toch voor een multinational die daarom wellicht ook een rol kan spelen
Branden en aan zijn moeder geven ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent nooit op MSN!
Hoe kan ik dan die cd sturen?!
als ie hier wil blijven wonen wel natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel egzegd dat ie beter filmwetenschappen in NL kan studeren dan in FR omdat ze in FR zeeeeer weinig engels spreken en hij in NL niet eens NL's hoeft te leren als ie dat niet wil.
absoluut, ik verheug me nu al op het shockmoment in het publiekquote:
Mexico dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Maar als de keuze gemaakt moet worden tussen Mexico-stad met alle corruptheid en smog en Eindhoven met zijn vrijheid en beton..... dan is die simpel. Ook voor hem.
Weet je hoeveel van die Australiers van Tim Nederlands kunnen? Zeer weinig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ie hier wil blijven wonen wel natuurlijk
De Jay Brennan cd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent nooit op MSN!
Hoe kan ik dan die cd sturen?!
quote:
Mogguh. Nog ge-af-en-toe'd?quote:Goedemorgen allemaal
Als die twee wat zouden krijgen met elkaar dan leert ie toch snel genoeg ook Nederlands? Puur omdat je dat wilt en niet omdat het moet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ie hier wil blijven wonen wel natuurlijk
Ja hoor. Ik zou zelf ook de taal willen leren, ook al is het niet nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als die twee wat zouden krijgen met elkaar dan leert ie toch snel genoeg ook Nederlands? Puur omdat je dat wilt en niet omdat het moet.
Ja. En maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag.quote:En hij zegt nu ook al "lekker ding"
(toch?)
Ja maar dat had ik al verteldquote:
dat zijn studenten , zoals ik al zei, als hij wil blijven...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel van die Australiers van Tim Nederlands kunnen? Zeer weinig!
En Miguell? Ook nooit NL geleerd. Is echt niet nodig in een land als dit.
Misschien dat heet uiteindelijk voor de inburgeringscursus moet, dat zou kunnen.
Echte liefde he?quote:
Dank uquote:
Nee de helft van die Australiers zijn geen studenten meer hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zijn studenten , zoals ik al zei, als hij wil blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |