Dank uquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
Baltar, gefeliciteerd!
En het is nog rustig in de stad.
Ja ik ga over een week weer 24 uur heen en terug in een vliegtuig zitten om een paar dagen bij hem te zijn, doe jij dat ookquote:
Brand het vuur nu al wel in die uitschuifbare piem0l ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
Baltar, gefeliciteerd!
En het is nog rustig in de stad.
O dat kenmerkt echte liefde? Niet het toch rondneuken ook al heb je gezegd dat je dat niet meer zo vaak zou doen, maar het feit dat je geld en tijd genoeg hebt om in het vliegtuig voor hem te stappen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik ga over een week weer 24 uur heen en terug in een vliegtuig zitten om een paar dagen bij hem te zijn, doe jij dat ook
wellicht kunnen jullie de volgende keer saampjes de atlantic overstekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik ga over een week weer 24 uur heen en terug in een vliegtuig zitten om een paar dagen bij hem te zijn, doe jij dat ook
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Is hetr weer zo ver dat er een Nuno vs. Ang3l/Liefde vs. liefde-discussie komt.
Ja dat kan allemaal niet he. Nuno's baan, R's baan. Aanzien en status. Hij moet hier zijn, Nuno daar. Maar als je er dan zo vaak oveer klaagt en R er aan onderdoor zou gaan... dan kies voor jullie zelf en fuck the world zou ik zeggen. Niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef hierissieweer het volgende:
nuno, waarom ga je eigenlijk niet samenwonen met R?
Ik heb een hele erge hekel aan vliegen en zo dus jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat kenmerkt echte liefde? Niet het toch rondneuken ook al heb je gezegd dat je dat niet meer zo vaak zou doen, maar het feit dat je geld en tijd genoeg hebt om in het vliegtuig voor hem te stappen?
Vreemd.
Ik zie dat anders.
Ja dan is het inderdaad een enorme overwinning voor je. je vliegt nl verder ook nooit voor je werk en zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb een hele erge hekel aan vliegen en zo dus ja
Klinkt niet alsof je't erg vind.quote:En het was ook maar 1 keer, dus niet vaak. ok 1 keer snachts een 1 keer ochtends![]()
Daar gaat het toch niet om hoe jij het ziet? Als hij je vraagt het niet meer te doen.... dan doe je het dus niet meer als je van hem houdt. Doe je het dan wel, meerdere keren, dan ben je gewoonweg een lul. En dan verdient ie beter. Klaar.quote:Maar ik kan heel goed seks en liefde van elkaar los zien
Ik denk best wel dat je weet wat liefde is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal niet he. Nuno's baan, R's baan. Aanzien en status. Hij moet hier zijn, Nuno daar. Maar als je er dan zo vaak oveer klaagt en R er aan onderdoor zou gaan... dan kies voor jullie zelf en fuck the world zou ik zeggen. Niet?
O nee, ik denk te simpel.
Als boers volk. Sorry.
Ik weet niet wat liefde is
Liefde is.... je pik niet in je broek kunnen houden als je vriend er om vraagt, maar wel met het vliegtuig hem gaan bezoeken.
![]()
Waarom hield je je pik dan niet in je broek toen ie er om vroeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat je weet wat liefde is.
Ik zie het probleem ook niet zo, als je graag bij elkaar wilt zijn, dan zoek je daar toch een oplossing voor. Dan gaat R toch iets vinden in Nunoland, of Nuno iets in R-land?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal niet he. Nuno's baan, R's baan. Aanzien en status. Hij moet hier zijn, Nuno daar. Maar als je er dan zo vaak oveer klaagt en R er aan onderdoor zou gaan... dan kies voor jullie zelf en fuck the world zou ik zeggen. Niet?
O nee, ik denk te simpel.
Als boers volk. Sorry.
Ik weet niet wat liefde is
Liefde is.... je pik niet in je broek kunnen houden als je vriend er om vraagt, maar wel met het vliegtuig hem gaan bezoeken.
![]()
Dat ie beter verdient is misschien waar, maar het is ook gewoon zijn keuze om bij mij te blijven. Hij heeft het wel gevraagd maar weet best wel dat het soms gebeurt. Ik doe het al een stuk minder, misschien komt er een tijd dat ik het nooit meer doequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Daar gaat het toch niet om hoe jij het ziet? Als hij je vraagt het niet meer te doen.... dan doe je het dus niet meer als je van hem houdt. Doe je het dan wel, meerdere keren, dan ben je gewoonweg een lul. En dan verdient ie beter. Klaar.
Als Nuno iets in R land zou vinden dan zijn ze nog een uurtje of 5 reizen van elkaar geloof ik. Ik heb er wel naar gekeken maar dan wonen we nog niet samenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo, als je graag bij elkaar wilt zijn, dan zoek je daar toch een oplossing voor. Dan gaat R toch iets vinden in Nunoland, of Nuno iets in R-land?
Overigens vind ik het wel lief dat nuno nu speciaal voor een beurt naar R afreist
Is dat ongeveer wanneer we kunnen schaatsen in de helquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik doe het al een stuk minder, misschien komt er een tijd dat ik het nooit meer doe
Zoek je allebij iets nieuws, bij elkaar...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als Nuno iets in R land zou vinden dan zijn ze nog een uurtje of 5 reizen van elkaar geloof ik. Ik heb er wel naar gekeken maar dan wonen we nog niet samen
R land is trouwens Bolivia
we kunnen niet zoveel andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zoek je allebij iets nieuws, bij elkaar...
O ik zeg ook niet dat hij niet net zo stom zo niet stommer is dan jij hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat ie beter verdient is misschien waar, maar het is ook gewoon zijn keuze om bij mij te blijven. Hij heeft het wel gevraagd maar weet best wel dat het soms gebeurt. Ik doe het al een stuk minder, misschien komt er een tijd dat ik het nooit meer doe
Call me crazy, maar het lijkt er toch wel opquote:
Hij is behalve lief ook best wel intelligentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zeg ook niet dat hij niet net zo stom zo niet stommer is dan jij hoor
ingewikkelde zinsconstructies... je weet dat die niet aankomen, net als sarcasmequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zeg ook niet dat hij niet net zo stom zo niet stommer is dan jij hoor
Goed. Alleen David is er. Die moet straks weer boksen. En Anthony weet ik niet. Huis is een teringzooi.quote:
vrij ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed. Alleen David is er. Die moet straks weer boksen. En Anthony weet ik niet. Huis is een teringzooi.![]()
Hoest is het Nederland? Bevrijdingsdag. Iedereen vrij? Lekker aan het klussen?
o god ja, 1 keer in de 5 jaar. Dus volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Yoppie het volgende:
[..]
vrij ...1x in de 5 jaar ja....en 4 jaar geleden viel het gelijk met Hemelvaart dus waren we sowieso vrij.
Ga je nog iets leuks doen met je vriend?quote:
Ik heb het niet over IQ. Ik zeg alleen dat iemand die bij iemand blijft die hem letterlijk en figuurlijk belazerd stom isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij is behalve lief ook best wel intelligent![]()
Nee. Niks.quote:maar genoeg erover, terug tot jouw belevenissen. Heb jij nog wat meegemaakt op het mannen gebied ?
Het pakje is minder strakgetrokken dna de draagsterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet niet wat ik van die outfit moet denken.![]()
Normaal ziet ze er altijd goed uit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
just another day at the officequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed. Alleen David is er. Die moet straks weer boksen. En Anthony weet ik niet. Huis is een teringzooi.![]()
Hoest is het Nederland? Bevrijdingsdag. Iedereen vrij? Lekker aan het klussen?
U fucking bitch, je hebt het steeds over haar face lift.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het pakje is minder strakgetrokken dna de draagster
Ja volgend jaar weer...en ik ben boekhouder zeggen ze hier ;-)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, 1 keer in de 5 jaar. Dus volgend jaar weer.
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U fucking bitch, je hebt het steeds over haar face lift.(alhoewel ik keihard moest lachen.)
![]()
Face lift of niet, bitch ziet er wel goed uit.
nee, tuurlijk. Ze ziet er niet meer uit zoals in haar Erotica tijdperk, toen was ze echt geil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
Toegegeven, ze ziet er op deze foto niet op haar slechtst uit, maar goed ziet ze er al tijden niet meer uit.
Ik vind 'r d;ruit zien als strakgetrokken vrouw van over de 50 die krampachtig geen vrouw van 50 wil zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, tuurlijk. Ze ziet er niet meer uit zoals in haar Erotica tijdperk, toen was ze echt geil.![]()
Maar voor d'r 50 ziet er goed uit. Maar ik ben biased natuurlijk.
Die rare strik in d'r haar had ze achterwegen moeten latenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet niet wat ik van die outfit moet denken.![]()
Normaal ziet ze er altijd goed uit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar ze is helemaal niet strakgetrokken. Ze heeft eye lids gedaan en cheek implants. Maar goed het kan slechter. Ze heeft geen windtunnel effect. Like others.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'r d;ruit zien als strakgetrokken vrouw van over de 50 die krampachtig geen vrouw van 50 wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |