Ik mag morgen weer naar school, moet een product opleveren. Mocht het geaccepteerd worden ben ik de rest van de week weer vrijquote:
Nou, ik heb rijlessen, ik werk 2 a 3 keer in de week en huishouden enzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar school, moet een product opleveren. Mocht het geaccepteerd worden ben ik de rest van de week weer vrij![]()
Wat doe je zo dan dag in dag uit?
Hoelang moet je nog dan voordat je klaar bent?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik volg ict opleiding niv 3. Heb op niv 2 bakkerij gedaan. En als mijn product geaccepteerd word kan ik volgende week met niv 4 beginnen.
Ik weet nog niet echt wat ik wil, vind dit ook leuk, maar bakkerij ook wel.
En kan je bijna examen doen?
Ik ben ook 21 ja. Ik ben wat laat begonnen met rijlessen hehe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan niv 4 in een jaar halen, waarvan een half jaar stage.
Jij bent ook 21? Ik heb alles in 1x gehaald, het sleutel woord was bij mijn praktijk examen rust. Maar gelukkig gehaald
al geleerd of moet je er nog mee beginnen?
Wat vond je niet leuk dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat was het Bevrijdingsfestival tegenvallend dit jaar zeg
Doe ik het wel voor jequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als ik dit topic vol maakt moet iemand anders maar nieuwe aanmaken, zit op mobiel
Het weer, de sfeer, de bands...Het leuke is nu zeg maar net afgelopen, maar daar kon ik niet op wachten.quote:
wie dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik het wel voor je
Ik was met een collega van je in Zwolle vandaag.
Vertaalacademie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en wat ga je doen voor opleiding dan? een rijbewijs is helaas niet goedkoop, ik heb er ook hard voor moeten werken.
Ik kende hem tot vandaag niet, maar m'n maat kende hem al, we hebben 'm thuis opgehaald in Almelo vanmiddagquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha grappig.
hoe ken jij hem dan? Ken je zijn zus en zusje ook dan?
heb je geluk gehad. Ik moest het helemaal zelf betalenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef norich het volgende:
[..]
Vertaalacademie.
Rijbewijs is echt duur ja. Gelukkig sponsoren m'n ouders nog een beetje bij.
aah zo. Ja wel aardige gozer. Hij werkt er net 2 maandjes. En hij was al net zo bezopen bij het crewfeest haha.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kende hem tot vandaag niet, maar m'n maat kende hem al, we hebben 'm thuis opgehaald in Almelo vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |