Zelfkennis is okequote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet dat je het wilt, geef maar toe...
Je bent alleen zo bang dat je mij gaat adoreren, kan ik begrijpen....i have that effect on people!
Ik heb een maand niet gepost en dan heb ik opeens een pmban?quote:
quote:
hoezo raar? metalheads/rockers vinden d&b vaak vetjes dus het is een gouden combinatie.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vind het heel vet dat penduklum komt maar die horen toch niet echt in het rijtje thuis?????
in me zak?quote:
Oliebuma?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een maand niet gepost en dan heb ik opeens een pmban?
Maar dan kreeg je ook Children of Bodom en Machine Head erbij, zeker waardquote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
Laatst was Slipknot ook in Nederland. Kutmuziek natuurlijk, maar ik vond het vroeger (lees: in de brugklas) altijd tof. Ik wilde dus opzich wel heen, maar het kost dan gelijk weer ¤55,-
OHNOES!!1quote:
quote:
En het is de band en niet de DJ setquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
hoezo raar? metalheads/rockers vinden d&b vaak vetjes dus het is een gouden combinatie.
Ik wil het niet weten, denk ik...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds slapeloze nachten van jou hoor na die ene foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |