Hoe heb jij je ceedees opgeborgen???
gaan d'r geloof ik 208 in. zonder doosje, maar evt ruimte voor de hoesjes
quote:Hoe ziet dat eruit?
Op woensdag 10 april 2002 16:49 schreef Jordy-B het volgende:
Case Logic tas...gaan d'r geloof ik 208 in. zonder doosje, maar evt ruimte voor de hoesjes
quote:Ik heb al mijn cd hoesjes in een la gemikt, en al mijn cds in die mapjes waar 24 cds in kunnen op alfabetische volgorde ondergebracht... het werkt wel.... tenminste voor mij..
Op woensdag 10 april 2002 16:48 schreef Kimmie het volgende:
Wie heeft er een elegante oplossing voor het opbergen van een paar honderd ceedees, ik kom in de winkels alleen maar van die lelijke meubelstukken tegen waar je ceedees in kan leggen. Ik wil zoiets niet in de woonkamer, maar het is ook weer niet handig om je ceedees niet bij de hand te hebben.Hoe heb jij je ceedees opgeborgen???
quote:een soort kruising tussen een cd-hoesje (zoëentje waar 10 cd's ingaan) en een koffer.
Op woensdag 10 april 2002 16:49 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hoe ziet dat eruit?
het is een koffertje met plastic bladen waar 2x 4 cd's inpassen.
neemt erg weinig plaats in, makkelijk doorzoekbaar, makkelijk mee te nemen...
quote:foto'tje...
Op woensdag 10 april 2002 16:57 schreef Jordy-B het volgende:[..]
een soort kruising tussen een cd-hoesje (zoëentje waar 10 cd's ingaan) en een koffer.
het is een koffertje met plastic bladen waar 2x 4 cd's inpassen.
neemt erg weinig plaats in, makkelijk doorzoekbaar, makkelijk mee te nemen...
aan de rug zit nog een handvat. en er is ook nog een 264 cd-versie
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 10-04-2002 17:05]
quote:Hmm, ik ben niet zo modebewust, dus elke keer koop ik van die losse plastic rekjes als het vorige rek vol is. Maar het meeste ligt eigenlijk door de hele kamer verspreid als kleine wolkenkrabber-achtige stapeltjes
Op woensdag 10 april 2002 16:48 schreef Kimmie het volgende:
Hoe heb jij je ceedees opgeborgen???
Lekker praktisch als je de onderste nodig hebt...heb ik dus ooit gedaan,alleen dan die toren ook nog in een draai neer zetten....dus alle cd's niet recht op elkaar leggen,maar steeds een klein beetje gedraaid....maar ja,daar ben je lang mee bezig,dus is eigenlijk een slecht idee
quote:Ik ben aan het nadenken om alle cd's op een pc in huis te zetten en om daar dan de muziek af te halen, ik heb een nerd die dit uit kan voeren maar ja of dat echt de oplossing is, misschien eigenlijk wel
Op woensdag 10 april 2002 17:06 schreef Wisp het volgende:
ik heb alles omgezet naar mp3 en de hele zooi cd's in een doos op zolder gezet
quote:Heb je wel wat mindere geluidskwaliteit...
Op woensdag 10 april 2002 17:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik ben aan het nadenken om alle cd's op een pc in huis te zetten en om daar dan de muziek af te halen, ik heb een nerd die dit uit kan voeren maar ja of dat echt de oplossing is, misschien eigenlijk wel
maar het is wel ideaal, ik doe het zelf ook... maar dat is meer omdat ik geen cd's meer koop ivm te duur ..
quote:als je ze op 192kb encode en een goeie soundblaster hebt is het psies hetzelfde.. of je moet wel extreem gevoelige oren hebben.. (maar ik ken niemand die verschil hoort)
Op woensdag 10 april 2002 18:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Heb je wel wat mindere geluidskwaliteit...
maar het is wel ideaal, ik doe het zelf ook... maar dat is meer omdat ik geen cd's meer koop ivm te duur
..
bovendien kan je playlists maken, hoef je niet te zoeken naar nummers en loop je niet steeds die dingen op te bergen in van die hoesjes..
quote:het omzetten naar mp3's heb je geen nerd voor nodig, er zijn zat programma's die met 3 knopjes de hele boel omzetten naar mp3 inclusief de titel namen etc
Op woensdag 10 april 2002 17:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik ben aan het nadenken om alle cd's op een pc in huis te zetten en om daar dan de muziek af te halen, ik heb een nerd die dit uit kan voeren maar ja of dat echt de oplossing is, misschien eigenlijk wel
quote:Als jij een goede geluidinstallatie, bedrading en dito boxen hebt,hoor je wel degelijk veel verschil in dynamiek tussen mp3 en CD's (maar ook tussen cd's onderling) De kwaliteit van MP3 is echt zeer matig, dat is nu eenmaal inherent aan het comprimeren van muziek.
Op woensdag 10 april 2002 19:14 schreef Wisp het volgende:[..]
als je ze op 192kb encode en een goeie soundblaster hebt is het psies hetzelfde.. of je moet wel extreem gevoelige oren hebben.. (maar ik ken niemand die verschil hoort)
bovendien kan je playlists maken, hoef je niet te zoeken naar nummers en loop je niet steeds die dingen op te bergen in van die hoesjes..
quote:Dit is veeeeel te rommelig voor mij! Lijkt me ook erg stoffig worden.
Op woensdag 10 april 2002 19:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo liggen mijn cd's er momenteel bij in de woonkamer....
[afbeelding]
maar dit zal voor kimmie geen oplossing zijn vermoed ik...![]()
quote:Ja, maar ziet er niet uit...
Op woensdag 10 april 2002 19:59 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon naast elkaar op een boekenplank, werkt prima.
quote:nee hoor, als je iets uit een zip file haalt is het toch ook nog dezelfde kwaliteit... hangt er maar net vanaf hoeveel hij van de muziek 'afschraapt'
Op woensdag 10 april 2002 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als jij een goede geluidinstallatie, bedrading en dito boxen hebt,hoor je wel degelijk veel verschil in dynamiek tussen mp3 en CD's (maar ook tussen cd's onderling) De kwaliteit van MP3 is echt zeer matig, dat is nu eenmaal inherent aan het comprimeren van muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |