Doe ik wel altijd, beetje vergelijkend warenonderzoek kan geen kwaad!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Ensaf het volgende:
Op sommige plekker is er sprake van een algemene, ongeschreven etiquette.
Dat is zo op het toilet, je gaat niet naast een andere man staan als er genoeg ruimte is, en zo ook bij de dodenherdenking.
OMFGquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
Precies, volgend jaar gewoon naar het Habbo Hotel. [ afbeelding ]
Ik heb een tijdje gezocht naar de passende woorden, maar het is me nog niet gelukt om hier een echt goede reactie op te formuleren.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
Hij had het natuurlijk over hetero mannen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd, beetje vergelijkend warenonderzoek kan geen kwaad!
Muahahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk over hetero mannen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Ensaf het volgende:
Op sommige plekker is er sprake van een algemene, ongeschreven etiquette.
Dat is zo op het toilet, je gaat niet naast een andere man staan als er genoeg ruimte is, en zo ook bij de dodenherdenking.
Blijkbaar zijn sommigen niet bekend met deze ongeschreven regels, want ik heb mij bij de dodenherdenking aan een aantal dingen geërgerd:
Klacht 1:
Kleine kinderen die hun mond niet 2 minuten kunnen houden. Inclusief baby's. Dat die kinderen niet even hun mond kunnen houden, daar kunnen die kinderen wellicht ook niks aan doen. Ze kunnen wel ADHD of weet ik wat voor engs hebben. Maar als ouder neem je die kinderen toch niet mee? Die laat je op de bank kijken.
Als je geen oppas kan vinden laat je je baby inderdaad onverantwoord achter op de bank.
Klacht 2:
Mensen die het programmaboekje erbij pakken omdat ze het Wilhelmus anders niet kunnen meezingen. Dat behoor je gewoon te kennen, en als je bij het zesde couplet de tekst even kwijt bent, mompel je maar wat mee.
Ook zo stom he, zes coupletten, wie kent ze niet?
Klacht 3:
Mensen die zich na het Wilhelmus meteen, opzichtig en zonder stijl, een weg banen om zo snel mogelijk naar huis kunnen om nog een restje GTST mee te kunnen pikken. Als je geen zin hebt om te kijken naar mensen die kransen leggen, moet je er in de eerste plaats al niet naar toe gaan.
Inderdaad, dat komt omdat niemand tegenwoordig internet heeft om een uitzending terug te kijken / digitale tv met opnamefunctie. Verplicht nog een uur naar die kransen staren, ik ruik een wetsvoorstel! Shame on them!
Klacht 4:
Het podium dat dichtende kinderen geboden wordt. Als er een gedicht moet worden voorgelezen, laat het dan van een Komrij o.i.d. zijn. Niet zo'n kind dat van de juf verplicht een gedicht moest maken.
Ja stom, dat Komrij o.i.d. geen alleenrecht heeft om gedichten voor te dragen.
(Vandaag iedereen heel treurig,
Morgen weer heel fleurig,
Want dan is het bevrijdingsdag,
En doen we uit die vlag).
Ja irritant, je zou bijna denken dat die 2 dagen verband met elkaar hebben.
wtfquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
hij was al ergens anders gepost hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dit is zo fout dat het een eigen topic verdient!
TNA, de eer is aan u!
hahahahahahhaaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
Nee, dan blijf je zelf ook thuis.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als je geen oppas kan vinden laat je je baby inderdaad onverantwoord achter op de bank.
Bij plechtigheden als deze zingt men altijd het eerste en het zesde couplet...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ook zo stom he, zes coupletten, wie kent ze niet?
Als die krasse verzetslieden van in de tachtig het lukt al die tijd stram in de houding te staan, mag je van een jonge vent met een peuk in z'n mond wel verwachten een beetje respect op te brengen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Inderdaad, dat komt omdat niemand tegenwoordig internet heeft om een uitzending terug te kijken / digitale tv met opnamefunctie. Verplicht nog een uur naar die kransen staren, ik ruik een wetsvoorstel! Shame on them!
Is het zo vreemd om een beetje kwaliteit te verwachten? Overigens hoeft Komrij hem niet zelf voor te lezen, je hebt het verkeerd gelezen. De beste man heeft het immers druk genoeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja stom, dat Komrij o.i.d. geen alleenrecht heeft om gedichten voor te dragen.
Ja irritant, je zou bijna denken dat die 2 dagen verband met elkaar hebben.
Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Lundegaard het volgende:
Apeldoorn drama werd ook al geHabbo`d.. Waarom weet ik dit eigenlijk als volwassen vent?![]()
![]()
nee dat is respect voor de koninginquote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Ensaf het volgende:
Oh en trouwens:
Klacht 5:
Mensen die gaan klappen bij een Dodenherdenking. Zag zojuist dat er op de Dam volk ging klappen toen Cohen Beatrix prees met haar aanwezigheid. Ongepast.
Zesde couplet ken ik uit mijn hoofd. Dat zingen we altijd in de kerkdienst na dodenherdenking.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Ensaf het volgende:
Klacht 2:
Mensen die het programmaboekje erbij pakken omdat ze het Wilhelmus anders niet kunnen meezingen. Dat behoor je gewoon te kennen, en als je bij het zesde couplet de tekst even kwijt bent, mompel je maar wat mee.
Je was erbij?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Lundegaard het volgende:
Apeldoorn drama werd ook al geHabbo`d.. Waarom weet ik dit eigenlijk als volwassen vent?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |