Hoeft niet altijd hoor, beide meiden sliepen hier al heel snel door, de oudste na 3 dagen en de jongste na 3 weken.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef E.T. het volgende:
je bent je er van bewust dat met TWEE kinderen je ook TWEE keer zo vaak je bed uit moet 's nachts??
maar Rocka werd bij jou het ook geconstateerd in week 20? of eerder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Het is natuurlijk nog afwachten hoe het zich verder ontwikkeld maar de echoscopiste zei onlangs dat ik me niet echt zorgen meer hoefde te maken. Morgen nog een echo dus ik ben benieuwd
Omdat laatst o.a. de ruggewervel niet in zijn geheel te zien wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:22 schreef tinny het volgende:
@Rocka..
Waarom krijg jij zoveel echo's?
Wij hebben er nu eentje met 20 wkn gehad en de volgende 'geplande" is met 28 weken volgens mij (behalve als ze dan in het ziekenhuis ligt met bloeding dan krijgt ze er ook 1 maar dat doet de Gyna dan en een beteje vlugjes koekeloeren)
*uit lurkstand*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef tinny het volgende:
Inmiddels gisterennacht weer een heftige bloeding. 2 stolsels zo groot als een vuist kwamen met een plas bloed eruit.. (moest zelf ook even de muur vast houden want voelde me een beetje wit wegtrekken). Inmiddels lijkt het een beetje minder te worden (gebeurde snachts om 2:00 u het is nu 14:00, 12 uur later dus)... Dus laten we hopen dat het weer stopt.
We zijn wel erg geschrokken... dat er zoveel bloed kan "ontsnappen" werkelijk waar ongeoofelijk.. Je kan zo in 1 x leegbloeden...
maar goed... laten we hopen dat deze ook weer stopt... we zitten inmiddels in week 31 (en 3 dgn)
dus met 32 wkn is weer een grensje (dan kan je gewoon in zh bevallen en hoef je niet naar een academisch)
Ik leef mn van dag tot dag maar dat is mannen eigen (denk ik) ... mijn ega daarintegen heeft veel meer de behoefte om het een plekje te geven en heeft daar denk ik straks na de zwangerschap ook nog steeds tijd voor nodig om dat te doen... dat is misschien wel het moeilijkste omdat ik zoiets totaal niet aanvoel... en er over heen wals...(doorgaan, doorgaan)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:10 schreef WupWup het volgende:
Hoe is het nu voor jullie om in dat hele medische traject te zitten? Heb je überhaupt wel de kans om dat tijdens de zwangerschap al een plekje te geven of leef je als het ware van dag tot dag?
een watte??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie zijn er bijna tinny! Nog effe volhouden. Gaat helemaal goed komen volgens mij. Hebben jullie al een geboorteplan?
Sterkte hoor, dit is voor jullie allebei moeilijk. Wel mooi dat jullie steeds dichterbij een mooie termijn voor de geboorte komen, maar het heen-en-weervliegen naar het ziekenhuis en je elke keer de touwtjes schrikken, lijkt me erg vervelend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:39 schreef tinny het volgende:
[..]
Ik leef mn van dag tot dag maar dat is mannen eigen (denk ik) ... mijn ega daarintegen heeft veel meer de behoefte om het een plekje te geven en heeft daar denk ik straks na de zwangerschap ook nog steeds tijd voor nodig om dat te doen... dat is misschien wel het moeilijkste omdat ik zoiets totaal niet aanvoel... en er over heen wals...(doorgaan, doorgaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |