Ik ben volgens mij in 98 % van de straten van grunn wel eens geweest maar let kennelijk niet voldoende op...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Apekoek het volgende:
En Yeux maar zeggen dat je gewoon je doppen open moet doen, dan moet je er eerst wel voorbij fietsen wil je het herkennen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom niet in elk gaatje en naadje van grunn.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:46 schreef JufMariska het volgende:
Bocht van Guinea, foto gemaakt in de Lijnbaanstraat
Je ziet op de foto duidelijk dat er aan het eind van het kleine straatje een bord met graffiti staat, die doorgaan bij braakliggende of bouwterreinen staan. In het centrum kom je dan al snel rond het CiBoGa terrein of het Damsterdiep uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Apekoek het volgende:
En Yeux maar zeggen dat je gewoon je doppen open moet doen, dan moet je er eerst wel voorbij fietsen wil je het herkennen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom niet in elk gaatje en naadje van grunn.
Tja ik ben op jacht he... en jaag daarmee mss mensen weg.quote:
Perfectquote:
das stimmt genau!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:
Ah bij mijn oude lieve buurtje, Badhuisplein!
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?quote:
haha! you might be right!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?
Haha idd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Yeux het volgende:
[..]
Je ziet op de foto duidelijk dat er aan het eind van het kleine straatje een bord met graffiti staat, die doorgaan bij braakliggende of bouwterreinen staan. In het centrum kom je dan al snel rond het CiBoGa terrein of het Damsterdiep uit.
Ik zag de graffiti pas na 5 x heel goed kijkenquote:
pfff, deze is wel heeeeel moeilijk... Of is er al iemand warm?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Apekoek het volgende:
Next, we maken het iets moeilijker....de horizon zit er dit keer niet bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |