Ja maar was er muziek?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Nu ook op Radio 1... dodenherdenking...
GAAN ZE KLAPPEN
Applaudisseren is wel goedquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Nu ook op Radio 1... dodenherdenking...
GAAN ZE KLAPPEN
Ben je dom?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef RobertVH het volgende:
Draai eens wat anders dan Skihut volume 666? hoef je ook niet bang te zijn voor geklap
Ja! Je hebt wel eens van die Awarduitreikingen (TMF Awards en consortenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef JJ.Johnson het volgende:
Heel irritant.![]()
Of mensen die meezingen en meeschreeuwen of vanalles roepen naar de zanger(es) tijdens een concert. Ik haat het. Ik kom voor de act, niet voor irritante mensen die mijn show verpesten. Ik heb verdomme ook betaald voor een kaartje. En niet om van die wijven met zo een wanna-be-a-pop-star-youtube-stem de hele tijd er doorheen te horen kakelen.
Ook zoiets jaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja! Je hebt wel eens van die Awarduitreikingen (TMF Awards en consorten). Daar zap ik dan wel eens langs op de televisie. Dan komt er dus een artiest het podium op, en die wilt wat zeggen. Wat doen al die wijven? Keihard gillen...terwijl die vent praat en zingt? Wtf
Ik begrijp dat echt niet.
Ik heb nooit gesnapt hoe die tempo's werken, wat is het verschil tussen een 3/4e en een 7/8e ritme?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Zet 7/8e muziek op en ga dan rustig klappen. Succes.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Zet 7/8e muziek op en ga dan rustig klappen. Succes.
Het allerergste is nog dat hele volksstammen (zeker in Nederland) automatisch op de 1 en 3 klappen ipv op de 2 en 4. Omdat ze denken dat dat zo hoort. Maar daarmee kun je zelfs het meest funky nummer laten degenereren tot een lompe klompendans.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Jovatov het volgende:
Ik ga altijd precies uit de maat klappen, dus op 1 & 3 ipv 2 & 4, vervolgens raakt iedereen uit mijn buurt de maat kwijt en houden ze er mee op
3/4 is gewoon 1_2_3quote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt hoe die tempo's werken, wat is het verschil tussen een 3/4e en een 7/8e ritme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |