de herdenking zelf vind ik dan wel weer aardig om even te kijken?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef CyberTijn het volgende:
Je kan het natuurlijk ook gewoon niet kijken.... zeurpiet....
ik speel geen wow, en mijn internet status is niet zo spannend, getuige mijn kut posts, maar zelfs dit gedicht was slechter dan mijn reputatie op fok.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
Maak er ook één, zodat je er volgend jaar zelf staat![]()
Ohnee, dan gaat het gedicht over WoW en je internetstatus
Dat moet zo langzaaaamquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef reetveter het volgende:
InderdaadZe las het ook kankerkut voor 13puntgif.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft iemand nog een screenshotje gemaakt, ik was te bevangen om op printscreen te drukken.
quote:Steeds opnieuw
Geloof en hoop liggen
Tot as gesmolten
Bloeden dood in de straten
Van een stad die
Niet meer zingt
Op de stoeprand – een jongen
Zijn ogen te oud voor het kind
Dat hij nog is
Veel te veel gezien
De tijd heeft de stad verlaten
Waar blijft de toekomst
Op een plek waar alles stil staat
Wanneer komt de toekomst
Als je dromen zijn vermoord
Wie laat je soms weer leven
Even leven
In de stilte
Twee minuten, even vrijheid
Steeds opnieuw haal ik je terug
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
Is ze eigenlijk wel 18? Anders moet ik al mijn posts in dit topic verwijderen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft iemand nog een screenshotje gemaakt, ik was te bevangen om op printscreen te drukken.
Nee, ze komt ergens uit het Noorden volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
http://manonslob.hyves.nl/?ref=sr
Deze is het toch niet? Waarom krabbelt die derderangs guido haar dan
Ja overijssel komt ze vandaan, ik stel voor om die guido zijn hyves vol te spammenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nee, ze komt ergens uit het Noorden volgens mij
Iig geen Utregggggg
Noobquote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
http://manonslob.hyves.nl/?ref=sr
Deze is het toch niet? Waarom krabbelt die derderangs guido haar dan
dich·ter de; m,vquote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef ouderejongere het volgende:
btw: moet dat niet "dichterbij" zijn ipv "dichter bij", anders zou het "dichteres bij" moeten zijn.
Maar jij zit dan ook op fok! contactgestoord te wezenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef girlyli het volgende:
Ik vond wel dat ze het goed voordroeg! Ik bedoel hoe oud is ze 17 of 18 ofzo? En dan voor zoveel mensen en op nationale TV! Ik zou in mijn broek schijten!
Ik vond het gedicht wel ok, alleen droeg ze het een beetje slecht voor. Wat gezien de spanning natuurlijk niet zo gek isquote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef MrDrako het volgende:
Herdenking, prima, maar het beste is om de toekomst met open armen te verwelkomen, en er het beste van te maken.
Gaat die doos een of ander vreemd gedicht zonder enige vrolijke twist voordragen,
en het klinkt ook nog eens voor geen meter
DUS.
optyfen doos!
Ik vind het altijd wat moeilijk oordelen over zo’n gedicht. Het onderwerp, de dodenherdenking, is lood- en loodzwaar. Het is nogal wat om een gedicht te maken dat over doden gaat die in de concentratiekampen, bij bombardementen en in gevechten zijn gevallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:12 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik vond het gedicht wel ok, alleen droeg ze het een beetje slecht voor. Wat gezien de spanning natuurlijk niet zo gek is
guilty!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook op fok! contactgestoord te wezen
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:46 schreef Falco het volgende:
Het was maar een incoherent verhaal wat ze voorlas.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
In Duitsland was er een pissig mannetje
Met een heel gemeen plannetje
Hij viel het land binnen
Dat kun je toch niet verzinnen
Op elke straathoek zag je een mof
Dat was niet echt tof
Toen kwamen de geallieerden
Die die eikels een lesje leerden
Sommigen gingen daarbij dood
Want ze werden doorboord met lood
Dat herdenken wij nu
Dus STFU!
Ik stel voor om koninginnedag gelijk met 4 mei te vieren met dikke militaire parade, paar stoere F16's die met de vleugels groeten.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vond de muziek ook maar kut. Zo'n oude droeftoeter die wat op een gebutste trompet blaast, dat is toch niet genoeg om zo'n bijeenkomst kracht bij te zetten? Zet er dan wat trommels, gitaren en strijkers achter.
Totaal geen ritmegevoel ook, staat daar maar als een houten klaasEn die outfit ook!
Die van Hyves is dus niet dezelfde Manon als van het gedicht.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:59 schreef Manon Slob het volgende:
Lieve mensen,
blijkbaar zijn er meer mensen in Nederland die Manon Slob heten, want ik was niet degene die het gedicht voorlas op de Dam.
Toch bedankt voor jullie leuke reacties, ik vond het ook een mooi gedicht
Groetjes, Manon
dat getrommel en dreigende toontje soms ook, ik dacht dat ik een of andere oorlogsfilm in de tijd van de romeinen zat te kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vond de muziek ook maar kut. Zo'n oude droeftoeter die wat op een gebutste trompet blaast, dat is toch niet genoeg om zo'n bijeenkomst kracht bij te zetten? Zet er dan wat trommels, gitaren en strijkers achter.
Totaal geen ritmegevoel ook, staat daar maar als een houten klaasEn die outfit ook!
taptoequote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vond de muziek ook maar kut. Zo'n oude droeftoeter die wat op een gebutste trompet blaast, dat is toch niet genoeg om zo'n bijeenkomst kracht bij te zetten?
nou vooruit, een muts dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Paul het volgende:
Eigenljk is het niet zo lief dat jullie haar een doos noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |