abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 december 1999 @ 14:57:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238388
Big Brother Rehab-kliniek open for business!!

Of het nu te verklaren is of niet:
Velen van ons zijn verslaafd aan Big Brother. Slachtoffers van deze tijd zijn we, we gooien alle energie die we hebben in onze verslaving. We weten niet beter, of we weten wel beter maar KUNNEN niet beter. Onze ‘Perfect Drug’ is na 31 december nergens meer te verkrijgen.. Veel onzer kinderen zullen Bart, Ruud, Karin of Sabine heten.
Stel je voor dat softdrugs volledig de illegaliteit weer wordt ingedrukt, zo moeten wij het ondraaglijke verlies met ons mee torsen, dat Big Brother niet meer is. Deze generatie zal een maatschappelijke invloed hebben op denken en doen, die haar weerga niet kent!

Maar dat hoeft niet alleen….

In een uiterste poging om nog iets van mijn leven te maken, en misschien ontzettend rijk te worden, opent de Big Brother Rehab-kliniek vandaag haar deuren. Deze kliniek is bedoeld voor iedereen van dit Fok!Forum, de zogenaamde die-hards.

Dus krijg je alleen bij de gedachte aan Ruud al een onmogelijke libidoverhoging gepaard met een verharende borstkas? Heb je al posters van Bart als lid van de popgroep Beatle-Teens? Wil je je door Karin laten adopteren? Of wil je dat Willem je de lessen des levens onderwijst?
Denk dan eens aan deze kliniek!

Wat is precies de bedoeling van deze kliniek?

- Elkaar helpen de ontkenningsfase door te komen.
- Elkaar steunen in het grote verlies.
- Hoe verder? Help jezelf en anderen met het bedenken van een gepast toekomstperspectief!
- Brainstormen over het Fok!Forum. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.

Oftewel: Dit is DE PERFECTE plek om voor EN na 31 december bij te kletsen, over al het gebeurde.
Hoe heb je de hele periode van BB ervaren? Welke rol speelde Internet m.b.t. BB? Wat dan ook, alles mag, alles is bespreekbaar. Let wel: deze kliniek verwacht een enigszins inhoudelijke inbreng van haar patienten!
Dus zorg dat je een kamer boekt in de Big Brother Rehab-Kliniek!

Want we zijn toch op de wereld om mekaar, om mekaar…


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 15:02:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_238389
Moet je ergens nummertjes trekken?
Ik meld me aan.
The future is after you
pi_238390
(Moor is er ook, maar probeert onzichtbaar te blijven)
  donderdag 30 december 1999 @ 15:18:00 #4
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_238391
Ik ben er bij. Ik krijg al zweet in handen bij de gedachte dat het ooit is afgelopen.

De woorden: "Goedenavond dames en heren, dit was de laatste aflevering van Big-Brother. Bedankt voor het kijken en misschien tot ziens". :`(

pi_238392
Heeft duidelijk deze kliniek niet nodig! Zit dus ook duidelijk in de ontkenningsfase
pi_238393
quote:
op 12-30-1999 om 02:57 PM schreef bogus het volgende:


<knip>Veel onzer kinderen zullen Bart, Ruud, Karin of Sabine heten...<knip>



Ik dacht toch zelf eigenlijk meer aan Olliebol of Doordevil

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_238394
Ik wil alvast een 1ste klas kamer reserveren.
Verwacht wel ontbijt op bed, en ga er vanuit dat al mijn kosten door het ziekenfonds zullen worden vergoed.
Als ik inhoudelijk niet genoeg toe te voegen heb, verlang ik wel extra begeleiding.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_238395
Bogus,

SVP vanavond een ambulance in Zeist, zo rond 24.00u

  donderdag 30 december 1999 @ 15:38:00 #9
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238396
quote:
op 12-30-1999 om 03:13 PM schreef Moor het volgende:
(Moor is er ook, maar probeert onzichtbaar te blijven)

Moor, net als Alcoholics Anonymous is ook deze kliniek NIET anoniem

Wat ik vergat te vertellen trouwens, is dat in de gehele kliniek 14.000 camera's staan opgesteld. Gebleken is dat dit het afkicken vergemakkelijkt. Oliebol is bij deze uitgenodigd om alles te verslaan.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 30 december 1999 @ 15:40:00 #10
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_238397
Als ik morgenochtend wakker word en één of andere idioot heeft met lippenstift op de spiegel geschreven in een slaapwandelend handschrift :Ik nomineer Doordevil, Moor, Hunter, Eli, Oliebol, Voyeur, Hiz, Bor (en toen was de spiegel vol), wil iemand mij dan per direct naar dit opvanghuis vervoeren? Ik geloof dat ik zelf niet meer in staat ben de telefoon op te pakken...
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

  donderdag 30 december 1999 @ 15:41:00 #11
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238398
quote:
op 12-30-1999 om 03:23 PM schreef eli het volgende:
Ik wil alvast een 1ste klas kamer reserveren.
Verwacht wel ontbijt op bed, en ga er vanuit dat al mijn kosten door het ziekenfonds zullen worden vergoed.
Als ik inhoudelijk niet genoeg toe te voegen heb, verlang ik wel extra begeleiding.
groetjes eli.

eli, het is group-therapy, dus alle aanwezigen moeten het met elkaar doen. Ik denk dat iedereen bereid is om je te helpen. Ben in onderhandeling met Daphne Deckers, zij zal het ontbijt op bed verzorgen. Ik moet haar alleen nog leren een beschuit te smeren...

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 30 december 1999 @ 15:42:00 #12
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238399
quote:
op 12-30-1999 om 03:34 PM schreef HiZ het volgende:
Bogus,

SVP vanavond een ambulance in Zeist, zo rond 24.00u


Haha! Komt voor de bakker. Je kunt het ambulance personeel herkennen aan de Rolf maskers die ze dragen. Ik geef toe, dit kan een ernstig schrikeffect geven, maar dan krijgen ze je WEL makkelijker in de dwangbuis

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 30 december 1999 @ 15:45:00 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238400
quote:
op 12-30-1999 om 03:40 PM schreef Alkyone het volgende:
Als ik morgenochtend wakker word en één of andere idioot heeft met lippenstift op de spiegel geschreven in een slaapwandelend handschrift :Ik nomineer Doordevil, Moor, Hunter, Eli, Oliebol, Voyeur, Hiz, Bor (en toen was de spiegel vol), wil iemand mij dan per direct naar dit opvanghuis vervoeren? Ik geloof dat ik zelf niet meer in staat ben de telefoon op te pakken...

Haha, een slaapwandelend handschrift
Don't call us, we'll definately call you (en als je dan dus niet opneemt, komen we je halen!)

bogus.


Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_238401
Mag ik asjeblieft ook mee doen?
  donderdag 30 december 1999 @ 15:59:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_238402
Eerste kringgesprek

Is bij jullie BB ook een totaal andere beleving geworden door Internet? Bij mij is dit zeker het geval. Zelfs mensen uit mijn naaste omgeving, zonder internet, kennen nu namen als Doordevil, Moor, Alkyone, Perico.

Toevallig sprak ik vanmiddag met iemand (pure tv kijker, zonder internet). "Ik vond Willem wel erg arrogant en een roddeltante, maar de laatste week vind ik hem wel een beetje zielig, je ziet zijn gezicht helemaal betrekken."

Zo'n klinkend voorbeeld van wat VOO iedere avond neerzet, dat ik er een beetje droevig van wordt, telkens als het bevestigd wordt. Dus JA, 90 procent van de kijkers kijkt er zo naar, slikt alles voor zoete koek en zure haring. Diep triest eigenlijk.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 30 december 1999 @ 16:09:00 #16
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_238403
ppppfffff gelukkig ik heb nu al last van trillende handen hoop dat we elkaar kunnen helpen.

Vanaf vannacht 24.40 kun je mij in deze kliniek verwachten.

pi_238404
1e kringgesprek dus...

Inderdaad Bogus.
Toen wij willem allang doorhadden heb ik heel wat mensen verbaasd zien kijken als ik dat vertelde. En zo was het met heel veel andere dingen, zo veel achtergrond informatie ook door de streamverslagen, dat heeft het hele BB gebeuren pas interessant gemaakt.

  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 16:13:00 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_238405
hallo mijn naam is just me, ik nomineer vooral mezelf om opgenomen te mogen worden.
ik hou het wel 3 maanden uit zonder mijn man en kinderen maar 3 maanden zonder dit forum nee daar ben ik niet sterk genoeg voor en heb daar écht hulp bij nodig.
laat mij zo snel mogelijk weten wanneer de opnamedatum is

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_238406
bogus ik schrijf me gelijk even in voor wat aandelen.
Schijnt goed te gaan lopen jouw kliniek.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  donderdag 30 december 1999 @ 16:16:00 #20
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_238407
Ik meld me aan om te helpen in de behandeling! Dan doe ik de shocktherapie, wat inhoud dat ik een keer per dag binnenkom rennen en heel hard roep "BB IS DEFINITIEF AFGELOPEN EN KOMT NOOOOOOOOIT MEER TERUG! HAHAHAHAHAHA!"

Moet denk ik de behandeling wel wat versnellen...

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 30 december 1999 @ 16:20:00 #21
2154 Vapour
Virago Viris Fortior
pi_238408
Cold Turkey of niet. Het goede nieuws is zeker een uur extra vrije tijd per dag!
One should always be in love and that's the reason one should never marry
pi_238409
quote:
op 12-30-1999 om 04:20 PM schreef Vapour het volgende:
Cold Turkey of niet. Het goede nieuws is zeker een uur extra vrije tijd per dag!

en wat dacht je van de telefoon rekening?!

pi_238410
En die kijkt al die tijd al naar BB ? Wat een raar figuur

quote:
op 12-30-1999 om 03:59 PM schreef bogus het volgende:

<knip>

Toevallig sprak ik vanmiddag met iemand (pure tv kijker, zonder internet).

<knip>

bogus.


  † In Memoriam † donderdag 30 december 1999 @ 16:27:00 #24
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_238411
Nee man! Ben helemaal niet verslaafd en heb zeker geen hulp nodig. Morgen kan ik zoooo stoppen, geen probleem. Oh wacht ff, Ruud is op TV, oh, nee Willem. Ach, was maar reclame! Getver nee, MacGyver!! Is 't al tijd? Nou ja,...ehhhum,...hm,.... is er misschien nog plaats dan?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 30 december 1999 @ 16:40:00 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_238412
even uitrekenen...

108 dagen reguliere uitzending ( eerste 4 zaterdagen geen uitzending gecorrigeerd met de extra tijd op zondag) a 30 minuten

3240 minuten

13? donderdag avond uitzendingen a 60 minuten

780 minuten

108 dagen internet.. gemiddeld zo'n 2 uur

22960 minuten

130 TV gerelateerde BB uitzendingen (PdL, BvD etc.) zeg 15 minuten

1950 minuten

das ongeveer 30.000 minuten BB uhmmm 480 uur BB uhmmm 20 dagen BB op de 108 dagen leven

bijna 20% (ok 18.5) wow uhmmmm HELP

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')