Dat dacht ik gelijk toen ik dat voor de eerste keer lasquote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Pek het volgende:
Amber, Saffier, Onyx....sick fucks, die ouders
En dan Silver als achternaam, hoog pr0n-gehalte.
Ik mag aannemen dat het bij sommige na 3 minuten toch wel begon te dagen, en dan wachten ze nog maar voor de zekerheid, je wil tenslotte de stilte niet voortijdig verbrekenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op een gegeven moment denk je toch heeeeee en tel je ff, dit duurde echt minuuuuten.
Ze wouden wc papierquote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:
Ze willen meer wcpapier.
Marielin: krijgen we weer fanmails dat we te veel zeuren
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Overleven is overlevenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Tessio het volgende:
Ze vinden het te ver gaan dat ze geen wc papier krijgen.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vondquote:
Het oude brood.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Renate had ook niet gezeurd, die had wel een theedoek gepakt ofzo
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
Het was dan ook met name Calimero die piepte dat het te ver ging.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Overleven is overleven
En hoeveel vrouwen ben je tegengekomen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit, in al die 43 jaren, een vrouw tegen gekomen die dat niet prettig vond
Precies, niet lullen maar poetsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met een rol boterhamzakjes moet dan toch prima gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |