abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_70007106
AUGUSTUS
1. za 01 Willem II - Vitesse
2. zo 09 Vitesse - Feyenoord
3. za 15 sc Heerenveen - Vitesse
4. za 22 Vitesse - ADO Den Haag
5. vr 28 Roda JC - Vitesse
SEPTEMBER
6. zo 13 Vitesse - nek
7. za 19 Vitesse - RKC Waalwijk
8. zo 27 FC Groningen - Vitesse
OKTOBER
9. vr 02 Vitesse - Sparta Rotterdam
10. za 17 NAC Breda - Vitesse,
11. zo 25 Vitesse - Heracles Almelo
12. za 31 PSV - Vitesse
NOVEMBER
13. za 07 Vitesse - VVV-Venlo
14. za 21 FC Twente - Vitesse
15. zo 29 Vitesse - Ajax
DECEMBER
16. vr 04 AZ - Vitesse
17. zo 13 Vitesse - FC Utrecht
18. zo 20 nek - Vitesse
JANUARI
19. za 23 Heracles Almelo - Vitesse
20. zo 31 Vitesse - PSV
FEBRUARI
21. wo 03 Sparta Rotterdam - Vitesse
22. zo 07 VVV Venlo - Vitesse
23. za 13 Vitesse - FC Twente
24. zo 21 Ajax - Vitesse
25. za 27 Vitesse - AZ
MAART
26. zo 07 ADO Den Haag - Vitesse
27. zo 14 Vitesse - sc Heerenveen
28. za 20 Feyenoord - Vitesse,
29. za 27 Vitesse - Willem II
APRIL
30. vr 02 Vitesse - FC Groningen
31. vr 09 RKC Waalwijk - Vitesse
32. di 13 Vitesse - NAC Breda
33. zo 18 Vitesse - Roda JC
MEI
34. zo 02 FC Utrecht - Vitesse
  maandag 15 juni 2009 @ 10:48:43 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70018887
Ik vind het alleen jammer van 9 augustus. Grote kans dat ik dan op vakantie ben en daar had ik wel bij willen zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 15 juni 2009 @ 10:52:15 #228
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70019000
Wanneer worden Levchenko en Van der Gun nou binnengehaald? Is gratis!
pi_70020132
Hofs...
  maandag 15 juni 2009 @ 15:06:06 #230
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_70026262
Weer een uitwedstrijd als laatste? Aangezien het de laatste jaren op de laatste dag afkomt...
  maandag 15 juni 2009 @ 15:24:27 #231
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70026911
quote:
Van der Gouw na dertien jaar terug bij Vitesse
Geschreven op maandag, 15 juni om 14:54

Raimond van der Gouw keert na dertien jaar terug bij Vitesse. De voormalig doelman volgt Lambert Jager, wiens contract in Arnhem niet werd verlengd, op als keeperstrainer. Dit melden de Gelderlanders op hun digitale thuis. Van der Gouw tekent donderdag een verbintenis voor twee seizoenen bij de club van trainer Theo Bos. Van der Gouw verblijft momenteel nog in Engeland, waar hij voor het laatst werkzaam was als keeperstrainer bij Sunderland. De 46-jarige ex-doelman verdedigde maar liefst acht seizoenen het doel bij de Arnhemmers. Van 1988 tot 1996 keepte de sluitpost 258 duels voor het eerste elftal van de Rijnstadploeg.

Van der Gouw was welgeteld 23 seizoenen actief als professioneel doelman. De oud-goalie begon zijn carrière in 1985 bij Go Ahead Eagles. Na drie seizoenen in Deventer en acht bij Vitesse, verkaste Van der Gouw in 1996 naar Manchester United. Bij die club stond hij zes seizoenen op de loonlijst als reservekeeper. Zijn laatste wedstrijd speelde Van der Gouw in 2007 voor AGOVV.
pi_70047012
Dat is goed nieuws. Misschien kan hij Velthuizen net die stap naar een écht goede keeper laten maken.

btw,

Vitesse ontvangt voor 7,5 ton voor Nicky Kuiper

Vitesse en FC Twente hebben maandag overeenstemming bereikt over de transfer van Nicky Kuiper. Vitesse ontvangt naar verluidt 750.000 euro voor de 20-jarige linksback, die in Arnhem een contract had tot medio 2010. Kuiper heeft bij FC Twente een contract voor vijf jaar getekend.
In Enschede wordt hij de opvolger van de naar Bayern München vertrokken Edson Braafheid. Kuiper moet nog wel medisch worden gekeurd.

Vitesse heeft Raimond van der Gouw aangetrokken als nieuwe keeperstrainer. De oud-doelman van Manchester United tekent donderdag een contract voor twee seizoenen bij de Arnhemse club. Van der Gouw (46) verdedigde tussen 1988 en 1996 het doel van Vitesse en was tot vorig seizoen keeperstrainer van Sunderland. Bij Vitesse is hij de opvolger van Lambert Jager, wiens aflopende contract niet werd verlengd.

Had er graag een paar miljoen bovenop gezien, maar zo is het naar omstandigheden 'goed' opgelost.
Ontzettend jammer dat hij vertrekt, binnen korte tijd vond ik hem eigenlijk al een van de belangrijkste schakels maar een pluim voor vitesse met ricky en kuiper afgelopen seizoen.

Benieuwd of VD Linden, Propper en Felixdaal komend seizoen ook van hetzelfde talent zijn

We horen weinig, maar wat we horen is positief nieuws. Ik heb het volste vertrouwen in Van Hintum, want er zal zeker nog wat bijmoeten. Drost zal wel linksback gaan spelen, maar een spits en Hofs zou wel fijn zijn
pi_70050789
Wat, ik kom terug uit het buitenland en er ligt VANDAAG een nieuwe Hard Gras over Vitesse in de winkel?!
Don't think twice, it's all right.
pi_70056485
Oké, verkrijgbaar vanaf 17 juni dus. Geldt niet alleen voor Groningen, maar ook voor Arnhem.
Don't think twice, it's all right.
pi_70077207
quote:
Rihairo Meulens naar Roda JC

Roda JC heeft Rihairo Meulens transfervrij overgenomen van Vitesse. De onlangs 21 jaar geworden aanvaller speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Dordrecht.
Meulens, die in de dubbele nacompetitiewedstrijd van FC Dordrecht tegen Roda tweemaal inviel, tekende voor twee jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen.

De Apeldoorner debuteerde in september 2006 voor Vitesse waarvoor de voormalige jeugdinternational in dat seizoen negen keer in actie kwam. Vervolgens werd hij verhuurd aan AGOVV en het afgelopen jaar aan FC Dordrecht waarvoor hij 34 duels speelde.
Jammer, ik heb een zwak voor dat soort spelers. Neem Riga bv (goede speler in Spanje uiteindelijk)
pi_70091630
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Elvislives het volgende:
Omdat die jongen een jeugdcontract heeft tot 2010. Twente heeft al min of meer aangegeven een arbitragezaak te starten dacht ik, wat ons kansloos maakt. Dan beslist de rechter tot een transfersom van zijn jaarsalaris (wat zou het zijn? ¤20.000) + opleidingskosten. Dan krijg je dus 50.000 euro voor Kuiper en geen doorverkoop%. Zoals gezegd heb ik geen bronnen, maar als ik Van Hintum was zou ik voor 2,5 ton+een percentage gaan.
Hoezo kan Twente nou een arbitragezaak starten?
pi_70094232
quote:
'Vitesse wil af van Junker, Kaya en Pryor'
Vitesse denkt er serieus over na om Mads Junker transfervrij te laten vertrekken. De 28-jarige spits werd door de Arnhemmers onlangs aangeboden bij FC Volendam, maar de degradant kan zijn salaris niet ophoesten, meldt Voetbal International.

Junker is een van de grootverdieners in de selectie van Vitesse, en heeft sinds zijn komst naar Arnhem, in december 2005, zelden kunnen imponeren. In 86 duels scoorde de Deense spits zeventien treffers.

Ook Onur Kaya en Anduele Pryor zijn door Vitesse aangeboden bij FC Volendam, waar voormalig Vitesse-trainer Edward Sturing komend seizoen werkzaam is. Over het tweetal is door de Wijdbroeken nog geen beslissing genomen.
Wederom goed nieuws Ik dacht dat Kaya al rond was btw, maar Junker en Pryor loopt het contract aan het eind van dit seizoen af dus dat lijkt me logisch. Junker transfervrij is 2 miljoen weg, maar denk ik wel de beste keus, dat is hij in de zomer ook. Hoe zit het nu met Haim? Die heeft ook een contract tot 2010, maar is die nu weg verhuurd of wat?
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:27:41 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70096177
Junker aanbieden bij Volendam? ghaha, mads zal zelf wel denken wat denken jullie ervan..volendam...

uiteindelijk 750.000 voor kuiper en daar verder geen percentage bij doorverkoop? Jammer dat je maar zo weinig krijgt voor zo'n speler. Er moet ook op z'n minst nog een degelijke verdediger bij want je kan niet heel het seizoen teren op sprockel...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:31:42 #239
497 Maja
Ja denk!?!
pi_70096311
Ik denk idd niet dat Junker op Volendam zit te wachten

Over Kaya heeft alleen een bericht in De Gelderlander gestaan, voor de rest is het stil daarover...
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:20:00 #240
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70097891
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoezo kan Twente nou een arbitragezaak starten?
Twente biedt meer loon, gaat voorronde CL spelen, maakt ons vrij zwak.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70110477
Verdediger erbij zeker ja, al lijkt het me tof als jeugdspeler (aanvoerder A1 of beloften) van de Linden de nieuwe Dingsdag/Jansen wordt. Maar idd, dat lijkt mij ook de visie van Van Hintum, daarom zal hij wel af willen van de overbodige spelers wiens contract afloopt volgende zomer en toch niet in de visie van de coach voorkomt.
pi_70110644
Het zijn immers weer de madsweken bij Vitesse

Ga zo maar eens verder in Hard Gras lezen
pi_70111042
Hard Gras hadden ze nog niet binnen vandaag. Morgen maar weer proberen.
Don't think twice, it's all right.
pi_70114823
quote:
Vitesse doet zuinig aan
Door LUDO VAN DENDEREN

De supporters van Vitesse hadden stiekem al een klein rekensommetje gemaakt: Met de naar verluidt drie miljoen euro van FC Utrecht voor Ricky van Wolfswinkel en de driekwart miljoen voor de naar FC Twente verhuizende Nicky Kuiper moest de Arnhemse club deze zomer toch in staat zijn een aardige slag te slaan op de transfermarkt. Maar dat blijkt nu flink tegen te vallen.

,,Als we de transferopbrengsten van Van Wolfswinkel en Kuiper direct in de exploitatie zouden steken, zijn we zo door het geld heen,’’ legt algemeen directeur Paul van der Kraan uit. ,,Dat wil ik niet. Het zit verder zo: We hebben een spelersbudget vastgesteld, waaruit alle spelerssalarissen betaald moeten worden. En daarin zit nog weinig ruimte. Wel iets, maar niet heel veel. Er dienen dus eerst jongens te vertrekken, willen we anderen kunnen aantrekken.’’

Bovendien zal een deel van de binnengekomen transfergelden aangewend worden om oude afspraken na te komen. ,,Eerder zijn we overeengekomen dat AZ in september de transfergelden voor Julian Jenner en Rogier Molhoek overgemaakt krijgt. Daarnaast houden we wel geld over, hoor.’’

Tijdens de financiële crisis moet ook in Arnhem elk dubbeltje meerdere keren worden omgedraaid. Vitesse verwacht deze zomer ongeveer 1,6 miljoen euro in begroting terug te moeten.

,,Dat geeft al aan dat we qua organisatie even niet kunnen groeien. Bovendien zullen we keihard moeten werken om al onze verwachte inkomsten daadwerkelijk binnen te krijgen. En we hebben alle moeite nodig om de beoogde kostenkant niet te overschrijden. Ik verwacht dat dit allemaal gaat lukken.’’

Technisch directeur Marc van Hintum had zijn lijstje met potentiële versterkingen in ieder geval al klaarliggen. Ferne Snoyl prijkte daar bijvoorbeeld prominent op. De door verschillende clubs begeerde linkermiddenvelder, einde contract bij RKC en dus transfervrij, werd gezien als een welkome aanvulling van de van een aantal talentvolle spelers ontdane groep.

,,Maar we zien van hem af, omdat we hebben besloten de aandacht volledig te verleggen naar een nieuwe spits,’’ zegt Van Hintum. ,,Ook het aantrekken van een nieuwe aanvaller is afhankelijk van onze financiële situatie.’’

Toch hoopt Van Hintum op korte termijn de opvolger van Van Wolfswinkel binnen te hebben. Zowel in Nederland als in het buitenland wordt naar een nieuwe spits gezocht.

,,Verder willen we graag door met Nicky Hofs, die vorig seizoen gehuurd werd van Feyenoord. Op dit moment hebben we helaas absoluut niet de middelen hem definitief van Feyenoord over te nemen.’’

Tot op heden blijft Lasse Nilsson dus de enige nieuweling in de selectie. Al is het woord ‘nieuweling’ hier niet echt op zijn plaats, want de Zweed was ook het laatste halfjaar al op huurbasis in de Gelredome actief. Vitesse slaagde er vorige week in de spits definitief van het Franse Saint-Etienne over te nemen. Over de transfersom worden volgens Van Hintum geen mededelingen gedaan. ,,We hebben inventief moeten zijn,’’ is alles wat hij daarover kwijt wil.

Onur Kaya (wordt mogelijk verhuurd aan FC Volendam), Rihairo Meulens (Roda JC) en Sébastien Sansoni (onbekend) zijn de bijna zekere vertrekkers. Anduele Prijor mag ook weg, eventueel op huurbasis. Voor de overbodige Israëliër Haim Megrelishvili, afgelopen jaar verhuurd aan Maccabi Tel Aviv, wordt een nieuwe club gezocht.
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:20 #245
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70115520
Sansoni een 'bijna' zekere vertrekker? Ik hoop dat Vitesse Junker maar transfervrij laat vertrekken, daar kan je 2,5 Snoyl van halen qua salaris
pi_70140899
SNOYL nee, HIJ IS EEN K-NEKKER
pi_70141042
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef Tieske1983 het volgende:
SNOYL nee, HIJ IS EEN K-NEKKER
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70143077
Mads Junker zo goed als zeker naar Roda JC!!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70143299
Alles wat slecht is dumpen we bij roda
pi_70143688
Fantastisch, ze denken de nieuwe Oper zeker te hebben haha. Ik gun dit Darkshine zo hard.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')