Doe ik ook altijd, soms krijg je een lullig briefje soms een officieel pasje.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef devl1nsect het volgende:
Vraag ze om een pas. Kunnen ze die niet tonen, bel je de politie. Die weet wel raad met schooiers zonder een pas.
Goede klacht, het lijkt wel of er per ziekte, aandoening of bedreiging er tegenwoordig wel 26 verschillende "goede doelen" collecteren/reclame maken..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Houzer het volgende:
Diverse kankerfondsen (darm, maag, beenmerg, vinger, bijbal). Is 1 organisatie niet genoeg?
en terechtquote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Goede klacht, het lijkt wel of er per ziekte, aandoening of bedreiging er tegenwoordig wel 26 verschillende "goede doelen" collecteren/reclame maken..
F-F-F-F-FALCON PUNCHquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Houzer het volgende:
VBOK: Vereniging ter bescherming van het ongebore kind.WTF
Daar zou ik nog eens over nadenken, als ik jou was.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
vergeet niet dat des te centraler het wordt, des te meer overhead je krijgt van allerlei managers.
Dat doe ik met verkopers aan de deurquote:
Inderdaad dat verekte gespuis buiten het dorp, daar moet je voor oppassen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef trabant het volgende:
Maar ik ben niet te beroerd om het goede doel even te googlen, vooral wanneer het iemand van buiten het dorp is. Dat is al vaker zeer verhelderend gebleken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |