quote:Jan Wegereef leidt KNVB bekerfinale
Arbiter Jan Wegereef (links) gaat de bekerwedstrijd tussen FC Twente en SC Heerenveen leiden. Foto: Robert Vos.
ROTTERDAM - Jan Wegereef is aangesteld als arbiter voor de KNVB bekerfinale tussen sc Heerenveen en FC Twente. De leidsman wordt op zondag 17 mei geassisteerd door Hans ten Hoove en Roger Geutjes. Kevin Blom neemt de taak van vierde official op zich. De eindstrijd in de Rotterdamse Kuip begint om 18.00 uur.
quote:Controle op zwarthandel bij bekerfinale
AMSTERDAM - De KNVB zet de strijd tegen de zwarthandel in voetbaltickets onverminderd voort. Nadat er onlangs bij de interlands tegen Schotland en Macedonië al ruim 1150 illegaal doorverkochte kaartjes werden geblokkeerd, wordt er nu ook extra gecontroleerd bij de bekerfinale tussen FC Twente en sc Heerenveen.
Alleen mensen die een ticket op naam hebben, komen op 17 mei de Rotterdamse Kuip binnen.
De voorverkoop voor de bekerfinale start voor supporters van Heerenveen woensdag, fans van Twente kunnen een dag later hun omwisselbiljet aanschaffen. Dit biljet wordt op de dag van de wedstrijd, voor vertrek naar Rotterdam, geruild voor het daadwerkelijke toegangsbewijs, maar daarvoor is wel een geldig legitimatiebewijs nodig. Als dit niet kan worden overlegd, is de supporter niet welkom in het stadion.
Beide finalisten krijgen van de KNVB 17.500 kaarten toegewezen. De overige tickets zijn onder meer bestemd voor een jaarlijkse scheidsrechtersactie van de voetbalbond en voor sponsoren. De Kuip biedt plaats aan in totaal 45.000 mensen.
Wat hij zegtquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Coin het volgende:
Denk dat wij toch de underdog zijn, maar desondanks heb ik veel vertrouwen in een goede afloop, want wij hebben Trond![]()
[ afbeelding ]
he maat we spreken hier Nederlands he!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ien, Twa, Trije...
Stuur me maar een goede link, kon alleen maar kleine kutlogootjes vinden en het oude is natuurlijk vele malen mooier dan het nieuwe.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:01 schreef Robinhoo het volgende:
mag het oude logo van twente vernieuwd worden?
quote:Heerenveen op trainingskamp voor bekerfinale tegen Twente
SC Heerenveen-trainer Trond Sollied en zijn manschappen gaan voor de bekerfinale op trainingskamp. Op 17 mei staan Heerenveen en FC Twente in De Kuip tegenover elkaar in de strijd om de KNVB Beker. Heerenveen bereikte de finale door met 0-2 te winnen bij FC Volendam. De Tukkers hadden het op hun beurt een stuk gemakkelijker. In eigen huis werd NAC Breda met 3-1 verslagen.
"Dan gaan we heus niet op een desolaat industrieterrein zitten. Wij krijgen de jongens wel in de cupsfeer. We weten wat we doen. Ik wil er tussen uit om de spelers volledig te focussen op de wedstrijd tegen Twente", aldus Sollied.
Oud-Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek liet tegenover Omrop Fryslân al weten geen voorstander te zijn van een trainingskamp vlak voor zo'n belangrijk duel. Verbeek neemt de verloren finale van 1997 als voorbeeld. Toen verloren de Friezen met 4-2 van Roda JC, waardoor de beker aan hun neus voorbij ging.
Sowieso dat Douglas en Bak Nielsen gaan scorenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef Zwoerd het volgende:
[7] Arnautovic 0-1
[78] Henrique 1-1
[84] Brama 1-2
[90 +2] Kufo 1-3
Bijz. [90 +1] Pranjic mist penalty
Bron?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef Zwoerd het volgende:
[7] Arnautovic 0-1
[78] Henrique 1-1
[84] Brama 1-2
[90 +2] Kufo 1-3
Bijz. [90 +1] Pranjic mist penalty
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Stuur me maar een goede link, kon alleen maar kleine kutlogootjes vinden en het oude is natuurlijk vele malen mooier dan het nieuwe.
ah oke ...quote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij homo, dus...
Gatverdamme, dat zal toch nietquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij homo, dus...
Fixed.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef Zwoerd het volgende:
[7] Arnautovic 0-1
[78] Henrique 1-1
[79] Denneboom 1-2
[80] Denneboom 1-3
[82] Denneboom 1-4
[84] Brama 1-5
[90 +2] Kufo 1-6
Bijz. [90 +1] Vandenbussche mist penalty
Zou ook zomaar kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef Zwoerd het volgende:
[7] Arnautovic 0-1
[78] Henrique 1-1
[84] Brama 1-2
Bijz. [90 +1] Pranjic schiet penalty raak 2-2
[110] Sibon,vrije trap 3-2
[7] Arnautovic 0-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |