geregistreerd op: maandag 4 mei 2009 @ 15:53quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef [b]player-boy het volgende:[/b]
mijn vrienden vinden mij een player![]()
en dat kotm omdat ik 1x in de maand iemand anders heb.... dan ben je toch geen player.....
ze doen zelfs weddeschappen wie de volgende 'slet van de maand' wordt![]()
er is een tijd geweest dat ik 3 meisjes in de maand haddus da valt toch wel mee
![]()
hoe kom ik hieran af en hou ik een meisje langer dan 3 weken.........
aandoeningquote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef player-boy het volgende:
gasten/dames, het is een topic waarin ik hulp vraag voor mijn aandoening, en jullie gaan daar lollig over ziteen te doen, ik vind dat egt neit kunnen
gast daar kun je voor naar de dockter oor........ dan kun je hem laten opereren en dan heb je geen klein piemeltje meerquote:
dockter oorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef player-boy het volgende:
[..]
gast daar kun je voor naar de dockter oor........ dan kun je hem laten opereren en dan heb je geen klein piemeltje meer
nee ts vind zichzelf sexyquote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef dikkekaas het volgende:
TS vindt zichzelf erg grappig volgens mij.
TS heeft aidsquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee ts vind zichzelf sexy...... en dan spreekt hij voor een grote meerderheid van de nederlandse beroepsbevolking
niet tegen iemand anders zegge dat hij/zij een ziekte heeft, die hij niet heeft terwijl jij die wel hebt. daar wordt niemand beter van en jij ook niet.quote:
je hersentumor doet niet veel goeds merk ik alweer, dat je maar snel een trein mag koppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef player-boy het volgende:
[..]
niet tegen iemand anders zegge dat hij/zij een ziekte heeft, die hij niet heeft terwijl jij die wel hebt. daar wordt niemand beter van en jij ook niet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee ts vind zichzelf sexy...... en dan spreekt hij voor een grote meerderheid van de nederlandse beroepsbevolking
oppervlakkige sletjes die alles doen met een uitsteeksel eraan.
ten eerste heb ik geen hersentumor en ten tweede, miss is ut wel een goede manier voor jou om die tumor van je romp af te laten knallen door die trein hequote:Op maandag 4 mei 2009 17:16 schreef byah het volgende:
[..]
je hersentumor doet niet veel goeds merk ik alweer, dat je maar snel een trein mag koppen.
je " played" die breezersletten ook op deze manier?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef player-boy het volgende:
[..]
ten eerste heb ik geen hersentumor en ten tweede, miss is ut wel een goede manier voor jou om die tumor van je romp af te laten knallen door die trein he
Hoaxquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef player-boy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |