Je vrienden hebben gewoon gelijk. TS kan hoogstwaarschijnlijk alleen breezersletjes versieren en geen gewone meisjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef player-boy het volgende:
mijn vrienden vinden mij een player![]()
en dat kotm omdat ik 1x in de maand iemand anders heb.... dan ben je toch geen player.....
ze doen zelfs weddeschappen wie de volgende 'slet van de maand' wordt![]()
er is een tijd geweest dat ik 3 meisjes in de maand haddus da valt toch wel mee
![]()
hoe kom ik hieran af en hou ik een meisje langer dan 3 weken.........
of hij is zo erg dat meisjes het niet langer bij hem volhouden. Ondanks zijn verwoedde pogingen..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef nicoco het volgende:
[..]
Je vrienden hebben gewoon gelijk. TS kan hoogstwaarschijnlijk alleen breezersletjes versieren en geen gewone meisjes.
Met handboeien aan je bed vastmaken.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef player-boy het volgende:
mijn vrienden vinden mij een player![]()
en dat kotm omdat ik 1x in de maand iemand anders heb.... dan ben je toch geen player.....
ze doen zelfs weddeschappen wie de volgende 'slet van de maand' wordt![]()
er is een tijd geweest dat ik 3 meisjes in de maand haddus da valt toch wel mee
![]()
hoe kom ik hieran af en hou ik een meisje langer dan 3 weken.........
kijk deze man snapt het:Dquote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Druktemaker het volgende:
Nee hoor geen player. Dat ben je pas bij 1 meid per week. Jij bent slechts een beginnerEn waarschijnlijk word je ook nooit een echte player.
iemand die op FOK! opschept hoeveel meisjes hij kan krijgen zal volgens mij niet eens meisjes kunnen krijgenquote:
Jezus, wat denk je zelf?quote:
Niet normaal, he? Mijn godquote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus, wat denk je zelf?
Gewoon niet doen. Randdebiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |