Postma?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Moet alleen nog een sluitpost zien te vinden.
Of gewoon 'Slotje'quote:
quote:
Sure. Hoe wil je het?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou iemand voor mij ook zo'n mooie opstelling kunnen maken. Ben niet zo'n held met photoshop.
Hoe ga je het middenveld precies neerzetten? Ben ik wel heel benieuwd naarquote:
Ligt een beetje aan hoe de tegenstander speelt, maar inprincipe heb ik een blok van 4 verdedigend denkende spelers (Panucci, Nesta, Skrtel en Baggio), twee spelers die er tussenin pendelen (Pirlo en Iniesta) en 4 aanvallend denkende spelers (VD Vaart, Berbatov, Benzema en David Villa). Dus de balans is goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe ga je het middenveld precies neerzetten? Ben ik wel heel benieuwd naar
Omdat ik het veel te druk hebquote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom stokt het zo?
Opvallend veel Argentijnse en Italiaanse spelers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik echt mijn favoriete team mocht samenstellen, dan had ik zeven andere spelers. Dan zou het zijn:
Buffon; Zanetti, Nesta, Materazzi, Zambrotta; Redondo; Messi, Verón, Nedved; Di Canio en Crespo.
Veel Lazio- en Internazionale-spelersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef toma het volgende:
[..]
Opvallend veel Argentijnse en Italiaanse spelers.
Prima mentaliteit, verzaken nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef toma het volgende:
[..]
Opvallend veel Argentijnse en Italiaanse spelers.
Ziet er mooi uit, maar ik zou van Killy toch even Kily maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Tomas Galasek [Joris33]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Maximiliano Rubén "Maxi" Rodríguez [Tim86]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Kieron Dyer [Breach]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jorge Costa [sjimz]
11e ronde 5e keuze, 325e totaal: Missed [knoekie]
11e ronde 6e keuze, 326e totaal: Cristiano Marques Gomes "Cris" [LitmanenAFCA]
11e ronde, 7e keuze, 327e totaal: Shota Arveladze [PhifeDawg]
11e ronde, 8e keuze, 328e totaal: Marcelo Vieira da Silva Júnior [InTrePidIvity]
11e ronde, 9e keuze, 329e totaal: Karim Benzema [BliksemSchigt]
11e ronde, 10e keuze, 330e totaal: Predrag Mijatovic [Mr-Sander]
11e ronde, 11e keuze, 331e totaal: Séamus John James "Shay" Given [EnGCatjuh]
11e ronde, 12e keuze, 332e totaal: Roberto Carlos Abbondanzieri [M0NTANA]
En dan wordt dit de opstelling:
[ afbeelding ]
© toma
ik weet het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik zou van Killy toch even Kily maken.
Daar gaat mn keeper.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
11e ronde, 11e keuze, 331e totaal: Séamus John James "Shay" Given [EnGCatjuh]
Dino Baggio is toch eigenlijk ook meer middenvelder dan verdediger? Maar goed, die kan lekker inschuiven dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe de tegenstander speelt, maar inprincipe heb ik een blok van 4 verdedigend denkende spelers (Panucci, Nesta, Skrtel en Baggio), twee spelers die er tussenin pendelen (Pirlo en Iniesta) en 4 aanvallend denkende spelers (VD Vaart, Berbatov, Benzema en David Villa). Dus de balans is goed.
Skrtel en Panucci zullen altijd in de mandekking spelen, Baggio of Nesta waarschijnlijk ook en Pirlo kan altijd nog controlerender gaan spelen dan Iniesta. Het kan dus in een ruitvorm, Baggio er achter, vd Vaart ervoor. Het kan eventueel nog op deze manier, maar dan verplaats ik Baggio toch naar het midden, komt Iniesta vanaf links en VD Vaart vanaf rechts.
Ik heb er wel aan gedachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:04 schreef Dos37 het volgende:
Goede keuze dat niemand daar eerder aan heeft gedacht
maak me gek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Blawh het volgende:
Ik twijfel nog tussen 3 spelers. De in mijn optiek beste, de gemeenste of de speler die het meeste in de huidige eeuw heeft gepresteerd. Neig momenteel naar de eerste optie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik zou van Killy toch even Kily maken.
Mooie ploegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |