Nou, na anderhalf uur detective ben ik altijd blij als ik naar de wc kan rennen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Beter dan reclameblokken tijdens een programma. Besides, films en series download je en op uitzendinggemist is nauwelijks reclame.
Ik heb dat uitzendinggemist van KPN maar daar staat lang niet alles op.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Beter dan reclameblokken tijdens een programma. Besides, films en series download je en op uitzendinggemist is nauwelijks reclame.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou, na anderhalf uur detective ben ik altijd blij als ik naar de wc kan rennen.
Daar mag best 1 blok tussen ofzo.
quote:films en series download je
Heb ik een pauze knop voor.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou, na anderhalf uur detective ben ik altijd blij als ik naar de wc kan rennen.
Daar mag best 1 blok tussen ofzo.
De kwaliteit van uitzendinggemist van de publieke omroep is wel bedroevend, daar mogen ze weleens wat aan doen. Zelfs de meeste YouTubevideo's van tegenwoordig zien er beter uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb dat uitzendinggemist van KPN maar daar staat lang niet alles op.
Dat ook nog inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:06 schreef TNA het volgende:
[..]
De kwaliteit van uitzendinggemist van de publieke omroep is wel bedroevend, daar mogen ze weleens wat aan doen. Zelfs de meeste YouTubevideo's van tegenwoordig zien er beter uit.
In Den Haag.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
Neem je UPC 120 Mbit internet.
Doe je toch iets fout.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Een dvd downen kost je 3,5 uur.
en dan heb ik het 20mbit pakket.
Ja. Hij begint met een leuke snelheid en dropt dan om de 10 minuten naar de 0,03 kb/s.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
3,5 uur met 20 Mbit?
MET EEN RAKET OP HET DAK!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
Neem je UPC 120 Mbit internet.
Ik download gewoon torrentjes met 1.6 mb/s.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja. Hij begint met een leuke snelheid en dropt dan om de 10 minuten naar de 0,03 kb/s.
Of hij is helemaal weg.
Ik wor er doodmoe van. Bellen met die kuthelpdesk heeft ook geen nut want ze snappen het niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik download gewoon torrentjes met 1.6 mb/s.
Die reclame voordat een stream begint, is wel erg irritant. In ieder geval als er geluid bij zit. Ik blaas steeds bijna mijn luidsprekers op, zo hard staat dat.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef TNA het volgende:
Vroeger kon je nog kiezen voor de Real-variant. Hoewel ik RealPlayer haat, was de kwaliteit daarvan wel stukken beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:06 schreef TNA het volgende:
[..]
De kwaliteit van uitzendinggemist van de publieke omroep is wel bedroevend, daar mogen ze weleens wat aan doen. Zelfs de meeste YouTubevideo's van tegenwoordig zien er beter uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |