Linkjes?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:55 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm https://www.dealperfect.com/ is offline huh... net voor $35 excl verz aan fietsspullen gekocht van jack.. zadel+frame+stuurtasjes en handschoenen.
'k Heb de huidige OP zelfs al ge-editquote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb een link ernaartoe in de OP gezet
eh, ja, en wat staat er in?quote:
quote:
Ik zou er vanuit gaan dat iets van 90% nep is. Máár, daar staat tegenover, sommige dingen zijn zo goed nagemaakt dat er amper verschil is.quote:
Mooie horloges zijn datquote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hier ook. Had een offerte () gevraagd voor een Tag Heuer Carrera.
Ik ga hem bestellen.
Welke FAQ? De OP of die pagina die ik gemaakt heb?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Die FAQ is echt briljant!![]()
Mijn bril uit China kwam trouwens wel aan in een doosje!En daarin een etui omwikkeld met Chinese kranten
![]()
Voor de mensen die ook een bril op sterkte willen bestellen:
www.glassescrafter.com (heeft een eigen topic hier op Fok trouwens).
De losse paginaquote:Op maandag 4 mei 2009 21:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welke FAQ? De OP of die pagina die ik gemaakt heb?
Enne van welke winkel kwam die bril dan, in een doosje?
Het dit besteld voor $35 exl verz (is waarschijnlijk +/- $10).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef drummerdude het volgende:![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<>
Ants make you strongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |