Ik vind zelfs de hype rond Lisa wat overdreven.. Ze heeft een aardige stem maar er wordt net gedaan alsof zij de beste zangeres OOIT is. Tuurlijk, van waaibomenhout kun je geen mooie tafel maken, dus Lisa zal er nog wel komen. Maar zo guhhhhweelllduhhhg vind ik het ook weer niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef JJ.Johnson het volgende:
Allemaal niet zo goed? Kom op zeg. Die Lisa of hoe heet ze, die dikke iig, die heeft echt een dijk van een stem. Bij haar kun je terecht in superlatieven spreken. En ik ben geen fan van haar ofzoHaar stem is gewoon gigantisch, hooguit de andere blonde die er nu nog in zit komt enigszins in de buurt qua stem. Jamal is een aardige gozer en heeft een redelijke stem, maar niemand komt ook maar in een kilometer van Lisa.
En dat zou makkelijker moeten zijn dan bij de gemiddelde zanger of zangeres vanuit de gravitatiewet bekeken
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat ook... En elk jaar is het weer "fantastisch" en "perfect".
Klopt inderdaad, meeste zijn nog wel bezig met iets, die Jim en Jamai natuurlijk musicals en Jim nog wel wat muziek, Boris dacht ik veel in Amerika bezig? Nikki is nu aardig bekend even afwachten wat dat gaat worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef JJ.Johnson het volgende:
De meesten worden trouwens niet vergeten hoor. Er spelen daarbij een aantal factoren mee.
Velen komen terecht in de musical business of achter de schermen. Ook zijn er een aantal die het al gemaakt denken te hebben na zo een idols of xfactor show. Ze onderschatten het werk dat het kost dus behoorlijk. Daarnaast haken anderen vaak ook zelf af achteraf omdat ze te lui zijn, niet tegen de druk kunnen of het celebrity leven toch niet zo kunnen waarderen.
Het ligt niet per se aan de show... (al zal dat vast al wel eens het geval zijn geweest)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |