Hehe! Truequote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Sowieso zondagochtend sporten. Hoe oud ben je man? Je moet met hoofdpijn en een droge bek in je nest liggen als het zondagmorgen is.
Dat doe ik meestal op zaterdagmorgen...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Sowieso zondagochtend sporten. Hoe oud ben je man? Je moet met hoofdpijn en een droge bek in je nest liggen als het zondagmorgen is.
Doe het nu maar ook op zonddagmorgen!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal op zaterdagmorgen...
JAAA!!! En dan zeggen dat je auw kreeg THUIS!quote:
Het hele weekend uitgaan is voor paupers en petjesvolk, jwtquote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Doe het nu maar ook op zonddagmorgen!
Hurt later geen probleem, normale ''verwondingen'' niks mis mee, maar dat metaal hoort daar toch nietquote:
Echt?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef S.Seagal het volgende:
Die plek die blauw is word nu 3 keer zo sterk.
Volgende keer buig je het ijzer in die zak. Is mij ook gelukt de 2e keer
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Niks lekkerder dan je kater eruit te sporten op zaterdag en zondagmorgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |