SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG TOF MAG IK JE AANRAKEN?!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen en ben al vanaf half 8 aan het werk en hoor je mij klagen?
Jij werkt toch voor geen meterquote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen en ben al vanaf half 8 aan het werk en hoor je mij klagen?
You just did.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zo klopt ie beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen en ben al vanaf half 8 aan het fokken en hoor je mij klagen?
ssssstquote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij werkt toch voor geen meter
Je bent alleen aanwezig op werk
Hoezo?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n sprookjeshuwelijk?
Lakitu heeft hem geopend, dan weet je hoe laat het is!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
Hoe noem je een nichterige Moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Mijn vriendin houdt me tenminste niet tot midden in de nacht wakker terwijl ik de volgende dag moet werken.quote:
Ach, verf ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt me tenminste niet tot midden in de nacht wakker terwijl ik de volgende dag moet werken.Daar zijn weekenden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |