Je moet de spelling checken van de pallets?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef denkjedat het volgende:
geloof mij er is erger
*mompelt iets over pallets *
Was het maar waar, dan was het nog enigszins goed te pratenquote:
Het is geen stage, dat is het kuttequote:Op maandag 4 mei 2009 11:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Iedereen wordt heus wel eens geconfronteerd met kutwerkjes tijdens zijn stage. Bij mij was dit ook het geval. Gewoon doorbijten
Doe de groeten aan Kees Kankerkachel.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef denkjedat het volgende:
geloof mij er is erger
*mompelt iets over pallets *
Mjah, ik heb dus een hele dag met dergelijke zooi voor de boeg. Natuurlijk mijn eigen schuld, maar het blijft kutquote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Ik schuif nu ook al meer dan een maand lang telkens een kutklus vooruit. Nu moet ik er toch echt aan geloven.
Bah.
ik moet een keertje leren met 1 hand typen als ik aan het eten ben want zoals jij al zeg bak ik er nu niks vanquote:Op maandag 4 mei 2009 11:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je moet de spelling checken van de pallets?
Nouhouquote:Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je zal er ook wel naar betaald krijgen
Lijkt mij niet, aangezien dat een geheel ander bedrijf is.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Billy_Talent het volgende:
Kun je dit werkje niet geven aan die idee-jattende collega?
Ik vind zelf de Britse ook lekkerder lezen, maar ja, het is ooit zo gedaan dus nu moet alles zoquote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef padlarf het volgende:
Verander al die amerikaanse spelling in de Britse
kutpaupers
Oh, nou, succes ermee danquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Britse ook lekkerder lezen, maar ja, het is ooit zo gedaan dus nu moet alles zo
Best zwoar werk ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest wel eens pallets sorteren op m'n werk. Dat is pas kutwerk.
Gelukkig mocht het met een heftruck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |