abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68646253
Of ligt het alleen aan mij?

Tijdje geleden geld overgemaakt voor iets kregen we na een week te horen dat er nog geen geld op de tegenrekening stond...
En mn allimentatie die altijd wel op tijd is is ook nog niet bijgeschreven!

Meer mensen last van?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_68646340
Nope, geen last van.
pi_68646452
Afgelopen vrijdag was er geen betalingsverkeer (internationale feestdag) en op koninginnedag enkel electronische aangeleverde opdrachten (internetbankieren/ideal). Dus veel betalingen worden pas vandaag uitgevoerd.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:51:18 #4
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_68646466
Ja, toevallig vrijdag een redelijk bedrag overgemaakt van ING naar Rabo. Was er zondagmorgen nog niet
I follow you......but not on Twitter
  maandag 4 mei 2009 @ 09:52:39 #5
49558 1-of-6Billion
pi_68646492
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:50 schreef johandeleng het volgende:
Afgelopen vrijdag was er geen betalingsverkeer (internationale feestdag) en op koninginnedag enkel ingeplande opdrachten of ideal betaligen. Dus veel betalingen worden pas vandaag uitgevoerd.
Vertel jij me nu dat er een of andere huismoeder al die betalingen handmatig moet inkloppen?
  maandag 4 mei 2009 @ 09:52:55 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68646500
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ja, toevallig vrijdag een redelijk bedrag overgemaakt van ING naar Rabo. Was er zondagmorgen nog niet
Om eoa reden werkt ook het Internetbankieren alleen tijdens kantooruren Zelfs een spaaropdracht, zelfs op 1 mei, werd pas vandaag verwerkt. Zootje staakhazen daar ook eigenlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 4 mei 2009 @ 09:54:36 #7
49558 1-of-6Billion
pi_68646535
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Om eoa reden werkt ook het Internetbankieren alleen tijdens kantooruren Zelfs een spaaropdracht, zelfs op 1 mei, werd pas vandaag verwerkt. Zootje staakhazen daar ook eigenlijk
Gut, het is gewoon een excuus om een paar dagen rente te trekken van jouw centen.
pi_68646562
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Vertel jij me nu dat er een of andere huismoeder al die betalingen handmatig moet inkloppen?
Dat hoop ik niet

Maar er zullen wel mensen nodig zijn om het in de gaten te houden.
Heb het van:

http://www.ing.nl/particu(...)nale-feestdagen.aspx
  maandag 4 mei 2009 @ 10:22:42 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68647151
Merk het ook op m'n ABN Amro rekening. Sinds dat kredietkrisis gelul heb ik m'n geld op een latere datum dan daarvoor.
pi_68647178
Ik heb al 3x gepoogd geld van mijn spaarrekening naar mijn lopende rekening over te schrijven, maar het komt er telkens maar niet bij

Ik zat overigens eerst bij de Postbank, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:15:43 #11
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_68651043
Dit geldt voor alle banken, international bank holiday.

Vrijdag werd er niet geboekt. Zaterdag en zondag wordt er nooit geboekt. Dus vanaf vandaag vinden er weer boekingen plaats
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_68651800
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef vosss het volgende:
Ik heb al 3x gepoogd geld van mijn spaarrekening naar mijn lopende rekening over te schrijven, maar het komt er telkens maar niet bij

Ik zat overigens eerst bij de Postbank, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Doen ze ook alleen maar op werkdagen. Dat staat er ook bij, zak hooi.
Iets in de trant van dat het niet kan worden overgeschreven omdat de geselecteerde datum niet op een werkdag valt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_68651914
Hoe snel is een overschrijving met Mijn ING tussen twee Betaalrekeningen van de ING verwerkt?

Een overboeking tussen twee Betaalrekeningen van de ING wordt meteen verwerkt. Het saldo is direct gewijzigd en de begunstigde kan meteen over het geld beschikken. Houd er wel rekening mee dat bedrijven en instellingen niet direct inzicht hebben in alle overboekingen. Bedrijven houden daarom de boekdatum aan als datum van betaling.

Hoe snel gaat het overmaken van geld met Mijn ING van een Betaalrekening bij de ING naar een bankrekening bij een andere bank?

Een overboeking van een Betaalrekening bij de ING naar een bankrekening van een andere bank wordt in Mijn ING direct verwerkt. Het saldo wordt meteen aangepast en de betaalopdracht wordt aangeboden aan de bank waar de bankrekening aangehouden wordt. Afhankelijk van de ontvangende bank wordt de opdracht vaak dezelfde dag verwerkt. Na verwerking verschijnt de boekdatum in Mijn ING.

Als vuistregel geldt dat betaalopdrachten voor 12.00 uur aangeleverd, nog dezelfde dag door de ontvangende bank verwerkt kunnen worden. Opdrachten na 12.00 uur worden de volgende dag verwerkt.

Wanneer worden betaalopdrachten uitgevoerd die in het weekend of op een feestdag vallen?

Op (inter)nationale feestdagen en in het weekend vinden er geen boekingen plaats bij de banken. Daarom wordt een opdracht in het weekend of op een feestdag de volgende werkdag geboekt.

Bron.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_68652517
snap ik niet waarom die betaling er meer als een week over gedaan heeft

( alimentatie staat er trouwens op, maar het geld wat ik van een ( niet ing) spaarrekening heb overgeboekt nog niet)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 4 mei 2009 @ 13:02:57 #15
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_68652670
Aha, vandaar dat ik nog geen afgeschreven bedrag van de huurbaas op mijn rekening zag staan.
Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike Tyson
  maandag 4 mei 2009 @ 13:13:16 #16
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68653003
Mijn AdSense geld is er ook nog niet, maar dat kan ook aan Google liggen. Wel verdomd laat.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:49:37 #17
252113 jemoeder125
En je vader!
pi_68654059
quote:
Op maandag 4 mei 2009 @ 10:23 schreef vosss het volgende:

Net gedaan, zoals gewoonlijk binnen de seconde afgehandeld.
Wil het eventueel vanavond nog wel een keer proberen, maar buiten kantoortijden is het bij mij nooit anders geweest.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:46:39 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97876917
Hoerige ING. Maandag is er een batch aangeboden waar ik tussen zat en het is er nog niet op mn raborekening. Op de site staat dat na 10.30 aangeboden t pas 3 dagen later eropstaat. Enige voordeel is dat je t niet kunt uitgeven.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:48:42 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97876958
Dikke winst voor de ING want betaalbatches bevatten doorgaans tonnen met euro's.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')