Ik weet dat het maximaal is maar ik ken niemand die bij de politie werkt en die zoveel verdient (Volgens mij verdient een officier van justitie nog minder)quote:Vanaf de dag dat je aangesteld bent, ontvang je een salaris. Je bent dan aspirant (student op de politieopleiding). Het bruto maandsalaris voor een recherchekundige in opleiding ligt:
Tijdens de opleiding: tussen de ¤ 1.649,- en ¤ 2.637,-
(Tijdens de opleiding stijgt je salaris met het behalen van certificaten)
Na de opleiding: maximaal ¤ 3.241,-
2 jaar na de opleiding: maximaal ¤ 3.543,-
quote:Ik merk dat de politie nog steeds overwegend een mannenwereld is. Toch word ik behandeld als ieder ander en vaak wordt mijn vrouwelijke kijk op zaken erg gewaardeerd.
dan nog. 3500 bruto is best een goed salaris. het zal wel ex onregelmatigheid zijn.quote:
de ME is de politie.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:41 schreef Remake het volgende:
Serieus, bij de politie gaan, autoriteit, jij gaat rennen voor die Marokkanen met je autoriteit en dan mag de ME het weer oplossen
Onderdeel van, en dan nog staat TS ver van de ME af als ie agent zou wordenquote:
oh juist wel. Nouja, ik zie TS hier ook wel voor aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, van een motoragent kun je zoiets verwachten.
Waarschijnlijk was er een omleiding geregeld voor de fietsers . Op de stoep fietsen mag gewoon niet.quote:
Lijkt mij een frustrerende baan.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Tuig aan willen pakken maar tegengewerkt worden door het OM.
Oftewel: Veel willen maar weinig mogen.
Vraag het een politieagent maar eens. Mijn vader is er één.
Is het ook. En komt er nog eens bij dat een stel laag geschoolde sbs6-kijkers ook nog eens op de politie loopt te kankeren.quote:
Omfietsen terwijl je gewoon over de stoep kan?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er een omleiding geregeld voor de fietsers . Op de stoep fietsen mag gewoon niet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Is het ook. En komt er nog eens bij dat een stel laag geschoolde sbs6-kijkers ook nog eens op de politie loopt te kankeren.
Zonder ook maar te weten dat een agent ook maar moet doen wat hem opgedragen word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |