quote:Op maandag 4 mei 2009 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
[..]
Maar met kebab moet je een durum of broodje hebben en groenters want dat is gezond met veel saus (ook alles doorelkaar gewoon eten jeweetzelluf)
Ik wil ook absoluut niet zien hoe ze dat broodje klaarmaken of de knoflooksaus preparen, als ik er een hap van neem is het echter goddelijk!quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op moslims maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het woord kebab horen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op moslims maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het woord kebab horen.
U krijgt voor 1,95:quote:Op maandag 4 mei 2009 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
[..]
Maar met kebab moet je een durum of broodje hebben en groenters want dat is gezond met veel saus (ook alles doorelkaar gewoon eten jeweetzelluf)
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op Hitler maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het niet zomaar ontslagen mogen worden.quote:Toen Hitler in 1933 aan de macht kwam, voerde hij ontslagbescherming in. Bazen mochten werknemers niet langer zomaar ontslaan. De autoriteiten moesten het goed vinden. Toen de Duitsers Nederland bezetten, kregen wij ook zo’n wet.
Hitler vond dat evenals op vogels ook op arbeiders slechts beperkt met scherp mocht worden geschoten. Dat vindt, met uitzondering van minister Donner van Sociale Zaken, nu iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar kwam de aap uit de mouwquote:Op maandag 4 mei 2009 01:26 schreef poqpoq het volgende:
eigenlijk was het kipshoarma met kaas, hihi, KEBAB typt gewoon lekker
EN NOG IS HET KK VEEL GELD JA
Wtf, doner is daar gewoon 5,50. Had hij een rare schotel ofzo dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:24 schreef Mindstate het volgende:
Hij zegt toch dat hij bij de Sphinx is geweest
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:26 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op Hitler maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het niet zomaar ontslagen mogen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: straks krijg ik door jou nog een slotje, vieze topic kaper dat je erbentIt's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
[..]
[..]
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op Hitler maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het niet zomaar ontslagen mogen worden.Hitler in een gesprek over kebab, we zijn zeker op internet aan het discussieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 01:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Dankzij dit topic heb ik dus wel weer honger gekregen he!
[..]
[..]
Wel grappig eigenlijk. Constant lopen kankeren op Hitler maar ondertussen in hun broek klaarkomen als ze het niet zomaar ontslagen mogen worden.Waar haal je in wodan's naam die vergelijking vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Slechte dingen die ook goede dingen met zich meebrengen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar haal je in wodan's naam die vergelijking vandaan?
1,95quote:Op maandag 4 mei 2009 01:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
U krijgt voor 1,95:
- Kebab
- Broodje
- Knoflooksaus
- Twee servetjes
- En dit alles in een houten schaaltjekrijg je in h'sum ook
Check morgen anders maar even, A-dam, als je door de Pijp loopt en vraagt waar Leeman zit weet men het zo te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |