quote:
Ja toen heb ik me verslapenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef RacerDKB het volgende:
En laatst moest je ook al vroeg naar de tandarts op je vrije dag?
quote:
quote:
opgelost, slotjequote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja toen heb ik me verslapendus kon ik blijven liggen
!!!
Ja dat is de subklacht eignelijk nogquote:Op maandag 4 mei 2009 01:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Je moeder heeft zelf geen auto? Wat een untermensch zeg!
Ik heb serieus 2 dagen niks meer gedronken, me voorgenomen om tot dinsdag zeker niet te drinken dus ik ben op de goeie wegquote:
Je moeder gaat 48 uur shoppen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is de subklacht eignelijk nog
Mn moeder rijdt in een Ford Kamoet ik me daar eerst in zien te proppen, maar anders moet die 2 dagen bij het station staan dat is beetje loos he
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah maar ze blijft daar ook uit eten enz dus ze blijft ook daar bij m'n tante slapen
Nah dure grapquote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bel de taxicentrale en laat dr morgen om 9 uur ophalen. Kost een paar centen maar kun jij lekker uitslapen
Haha, TS heeft secks met z'n moeder en droogt zeer binnenkort uit wegens een tekort aan vocht.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 dagen niks meer gedronken, me voorgenomen om tot dinsdag zeker niet te drinken dus ik ben op de goeie weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |