heuuy ik ben het met je eensquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Gregor van Dijk een elleboog geven, dan verdien je een bos rozen
Ik vond die ook wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het niet, het lijkt wel alsof ik een heel ander beeld zie dan bij SV. Hofland gaat toch niet bewust met zijn elleboog naar zijn tegenstander?
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Gregor van Dijk een elleboog geven, dan verdien je een bos rozen
en die van cisse niet laten zienquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Minder overtuigd van de elleboog van Holla, maar die van Hofland schandalig vinden.
Hoe spring jij zondagmiddag als je een kopduel aangaat? Met je armen langs je (vrij sensuele) zij?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Er moet vaker rood getrokken worden voor dit soort 'incidentjes'.
idd Iemand het nummer van sjek ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laten ze die elleboog niet zien van Cissé?
omdat Roda alleen maar wordt benadeeld andersquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laten ze die elleboog niet zien van Cissé?
Ligt eraan over welke incidenten je het hebt. Bewuste ellebogen terwijl spelers niet in een luchtduel verwikkeld zijn mogen wel bestraft worden, maar twee spelers die tegen elkaar opspringen en waarbij één speler tegen een elleboog aanspringt wordt echt zo overdreven. Zoals die elleboog van Hofland, slaat toch nergens op om daar rood voor te geven. Het is wat onbesuisd, maar rood is gewoon debiel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Er moet vaker rood getrokken worden voor dit soort 'incidentjes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |