barbaar...quote:
dat inderdaad....quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens behoor je de ketchup in een schaaltje of een kommetje te doen waar je je tosti in dipt
Jonge en oude kaas combinerenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
Echte tosties gaan trouwens als volgt:
Pesto ene kant, knoflooksmeersel andere kant. Daartussen laag JONGE kaas, ham en dan laag OUDE kaas.
Dan heb je geen ketchup () meer nodig
welke pesto-variant? Er zijn verschillendequote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
Echte tosties gaan trouwens als volgt:
Pesto ene kant, knoflooksmeersel andere kant. Daartussen laag JONGE kaas, ham en dan laag OUDE kaas.
Dan heb je geen ketchup () meer nodig
ketchup is van dat rare spul dat vast in de fles blijft zitten... Totdat je er een tik op geeft, want dan pleurt ineens de hele inhoud van de fles over je bord...quote:Op maandag 4 mei 2009 00:15 schreef Technofreakzz het volgende:
koop em dan in een glazen fles..
en het mag toch niet sneller stromen als 1 cm per sec?
kanker aan je capslock.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Eens met de klacht, dat is zo'n KANKERFLES
Rode vind ik het lekkerst. Als je jonge kaas echt lekkerder vind kan dat ook prima, mr ik vind het zoute van de oude ertussenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef bas-beest het volgende:
[..]
welke pesto-variant? Er zijn verschillende
Ik vind ketchup lekkerder als het koud is.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
Je moet sowieso de ketchup tussen de tosti doen voordat je hem in het tosti ijzer doet
je bent niet goedquote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind ketchup lekkerder als het koud is.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
Je moet sowieso de ketchup tussen de tosti doen voordat je hem in het tosti ijzer doet
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
Je krijgt zo'n mooi contrast tussen de hete tosti en de verfrissende, koele ketchup.quote:
Eerst schudden.. Het water zakt naar beneden, en dat komt er idd heel snel uit.. (is vies ook)quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
En dan bedoel ik dus deze rebel:
[ afbeelding ]
Ik wou dus net een tosti eten, en een tosti is niks zonder ketchup. Knijp ik dus in deze fles spuit (whihihi) de ketchup er met een noodvaart uit
. Heule bord zat eronder.
En dit gebeurd dus altijd met deze fles.
Klacht: Die ene fles, mên.
Die groene was tijdelijk. En nasty.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef Technofreakzz het volgende:
is die groene of paarse er ook nog steeds?
een pizza zouhet nu ook heel goed doen inderdaadquote:
ja dank je... dacht dat ik nog normaal was...maar bedankt voor deze reality checkquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]_!
Jullie hebben echt geen stijl allemaal.
yep.. vanmiddag net een stuk weggegooidquote:Op maandag 4 mei 2009 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een pizza zouhet nu ook heel goed doen inderdaad
dat eruit schieten van bij die fles, dat hoort er gewoon bij, iedereen kent tquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ketchup is van dat rare spul dat vast in de fles blijft zitten... Totdat je er een tik op geeft, want dan pleurt ineens de hele inhoud van de fles over je bord...
Knijpflessen ftw...
WAAROM ! ! !quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef BereNDD het volgende:
[..]
yep.. vanmiddag net een stuk weggegooid
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
1* Tosti met cheddar kaas + ham + kruidenboter + ketchup
2* Tosti met cheddar kaas + ham + kruidenboter + curry
3* Tosti met cheddar kaas + ham + kruidenboter + mayonaise gemixt met ketchup of curry
Zowiezo sambal op een tosti, anders is het voor mij geen tosti!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beste tosti, is een tosti met veel kaas, stukjes/reepjes kipfilet, uiblokjes, veel sambal. En dan dusdanig bakken dat de kaas aan de rand er een beetje uit drupt en hard wordt
Kipfilet op tostiquote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beste tosti, is een tosti met veel kaas, stukjes/reepjes kipfilet, uiblokjes, veel sambal. En dan dusdanig bakken dat de kaas aan de rand er een beetje uit drupt en hard wordt
Dat dus. En gewoon even anticiperen dat het eerste beetje er wat plots uit komt, dan is er niks aan de handquote:Op maandag 4 mei 2009 00:37 schreef Repeat het volgende:
Goeie flessen dit. Blijven tenminste schoon en niet dat er hele sausresten aan de dop gaan aankoeken.
ja in een vlaag van verstandsverbijstering..quote:
ik denk dat menig 'tosti eter' snel n tosti wilt hebben en niet de braadpan derbij wilt halenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |