barbaar...quote:
dat inderdaad....quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens behoor je de ketchup in een schaaltje of een kommetje te doen waar je je tosti in dipt
Jonge en oude kaas combinerenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
Echte tosties gaan trouwens als volgt:
Pesto ene kant, knoflooksmeersel andere kant. Daartussen laag JONGE kaas, ham en dan laag OUDE kaas.
Dan heb je geen ketchup () meer nodig
welke pesto-variant? Er zijn verschillendequote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
Echte tosties gaan trouwens als volgt:
Pesto ene kant, knoflooksmeersel andere kant. Daartussen laag JONGE kaas, ham en dan laag OUDE kaas.
Dan heb je geen ketchup () meer nodig
ketchup is van dat rare spul dat vast in de fles blijft zitten... Totdat je er een tik op geeft, want dan pleurt ineens de hele inhoud van de fles over je bord...quote:Op maandag 4 mei 2009 00:15 schreef Technofreakzz het volgende:
koop em dan in een glazen fles..
en het mag toch niet sneller stromen als 1 cm per sec?
kanker aan je capslock.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Eens met de klacht, dat is zo'n KANKERFLES
Rode vind ik het lekkerst. Als je jonge kaas echt lekkerder vind kan dat ook prima, mr ik vind het zoute van de oude ertussenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef bas-beest het volgende:
[..]
welke pesto-variant? Er zijn verschillende
Ik vind ketchup lekkerder als het koud is.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
Je moet sowieso de ketchup tussen de tosti doen voordat je hem in het tosti ijzer doet
je bent niet goedquote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind ketchup lekkerder als het koud is.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
Je moet sowieso de ketchup tussen de tosti doen voordat je hem in het tosti ijzer doet
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef kutstudent_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |