Link ? Ik wil kopenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ik probeer een kaartje van Rock Werchter te verkopen en iemand heeft 350 euro geboden.
Mailcontact gaat dan goed, en men wil afhalen, ook prima, maar dan een datum prikken daar doen ze zo moeilijk over! Godsamme bel gewoon en kom dat ding halen, mafkees!
Tuuuuuurlijk... En dan een half jaar wachten en hard lachen!quote:
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef BluesRebel het volgende:
Je weet toch al van te voren dat het een dombo is als diegene 350 euro bied op een kaartje?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk... En dan een half jaar wachten en hard lachen!
[..]
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...
Bewijs van WAT?!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kut![]()
Maar je weet toch dat dit topic een ware HOAX is totdat je met bewijs aan komt zetten eh ?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Bewijs van WAT?!
Van iemand die niet komt opdagen? Laat me toch met rust.
Nergens voor nodig. En ik geloof ook niet dat dat mag, FAQ etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEE.
Bewijs van je advertentie, lutser !
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEE.
Bewijs van je advertentie, lutser !
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. En ik geloof ook niet dat dat mag, FAQ etc.
Kut, ik moest hard lachen. En het is niet eens garppig!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Bewijs van WAT?!
Van iemand die niet komt opdagen? Laat me toch met rust.
300 euro betalen voor een kaartje van een festivalquote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk... En dan een half jaar wachten en hard lachen!
[..]
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...
Ik bied trouwens vaak op dat soort kaartjes, puur om de verkopers te frustreren.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
[..]
300 euro betalen voor een kaartje van een festival
Hoe zijn dat oplichters dan? Er zijn gewoon lui die te laat bestellen en vervolgens zoveel geld ervoor over hebben... Die bedrijfjes die veel kaarten in 1x bestellen om door te verkopen, dat zijn oplichters ja, maar niet die lui die niet kunnen gaan omdat ze de poot in het gips hebben oid.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bied trouwens vaak op dat soort kaartjes, puur om de verkopers te frustreren.
Oplichters zijn het.
Wel als ze daarna een ander een poot ermee uitdraaien.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Hoe zijn dat oplichters dan? Er zijn gewoon lui die te laat bestellen en vervolgens zoveel geld ervoor over hebben... Die bedrijfjes die veel kaarten in 1x bestellen om door te verkopen, dat zijn oplichters ja, maar niet die lui die niet kunnen gaan omdat ze de poot in het gips hebben oid.
Gast, ga sokken breien. Die lui willen dat ervoor geven! Wat snap je daar niet aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wel als ze daarna een ander een poot ermee uitdraaien.
Dat is nog altijd verboden. Je mag het alleen tegen de normale verkoopprijs van de hand doen.
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Gast, ga sokken breien. Die lui willen dat ervoor geven! Wat snap je daar niet aan?
Wetgevingquote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.
Asociaal gedrag noem ik dat.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.
Asociaal gedrag noem ik dat.
Ach ja, als je denkt daarmee je gelijk te moeten halen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wetgeving! Je weet niet waar je over praat, VMBO'er.
Ga eens van het internet af. Je moet minimaal 70 op de IQ test scoren om op internet te mogen. Anders is het verboden volgens de wetgeving!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ach ja, als je denkt daarmee je gelijk te moeten halen.
Dus jij bent een van die smerige doorverkopers, ga eens even gauw doodquote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ik probeer een kaartje van Rock Werchter te verkopen en iemand heeft 350 euro geboden.
Mailcontact gaat dan goed, en men wil afhalen, ook prima, maar dan een datum prikken daar doen ze zo moeilijk over! Godsamme bel gewoon en kom dat ding halen, mafkees!
Je bent nog trots op je asociale gedrag ook nog he?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ga eens van het internet af. Je moet minimaal 70 op de IQ test scoren om op internet te mogen. Anders is het verboden volgens de wetgeving!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |