abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68635204
Het grote kleine babietjestopic deel 189

03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van DolleMina
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweegvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68635294
Hier verder Het ging over witlof
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:07 schreef Llewella het volgende:

[..]

Gewoon koken, en in de oven, maar ik heb voor Amber wat apart gehouden; maar wel met wat kaas erbij; maar uiteindelijk gaf ze de voorkeur aan zonder kaas.
pi_68635673
Seb is heel lief. Donderdag was hij heel vervelend maar vrijdag en de rest van het weekend was hij in een heel goed humeur. Hij eet ook weer iets beter sinds gisteren, want hij liet steeds minimaal 60 staan van de 200. Doorslapen lukt hem niet meer sinds hij ziek is geweest vorige week maar dat komt vast wel weer.

Hij rolt bijna van rug naar buik, dat gaat echt niet lang meer duren. En de kale plek achterop zijn hoofd wordt steeds groter van op zijn rug liggen. Overigens las ik dat DJMO schreef over verplicht op de rug slapen. De kraamzorg heeft ons geleerd om Seb op zijn zij te laten slapen. Ivm het vele spugen was dat ook beter lijkt me want nu ligt hij meestal op zijn rug en als hij dan moet spugen dan klinkt het alsof hij aan het snorkelen is. Gelukkig is het spugen echt zo heel erg veel minder sinds de osteopaat.
pi_68635811
Wij hebben ook geleerd om Dana op dr zij te laten slapen, en bij elk slaapje op de andere zij.

Fijn dat het spugen een stuk minder is lang leve de osteopaat
pi_68636741
dat heeft hier nooit gewerkt dat op de zij leggen.
Ze ging zelf al op haar rug liggen, en nu slaapt ze alleen op haar buik.
Dat deed ik vroeger ook. en ik kan haar terugdraaien tot ik een ons weeg.
Maar zodra ik de kamer uit ben ligt ze op haar buik
pi_68636801
Jair heeft zich laatst van zijn zij op zijn buik gedraaid en was erg verbaasd over het resultaat. Een paar dagen later heb ik het dan ook kunnen filmen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_68636849
ik was ook een buikslaper, maar ivm hoofdpijnen mocht dat niet meer van de chiropractor Ik denk dat Seb ook een buikslaper is eigenlijk. Bij ons werkte dat op de zij liggen na twee maanden ook niet meer, dan lag hij vrij snel weer op zijn rug.
pi_68637036
excuus, excuus, niet gezien dat ik het topic had dichtgegooid! bedankt voor het openen!

Rugslaper hier; Amber blijft precies zo liggen zoals ze neergelegd wordt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 3 mei 2009 @ 22:20:30 #9
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68637156
hullo

elin is een ruggert, net als mams en paps
wel ligt ze nu vaak wakker op haar zij..omdat ze maar blijft rollen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 mei 2009 @ 22:37:22 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68637785
jr. ook een ruslaper hoewel hij ook op zijn zij kan slapen als ik hem tussen rolletjes neerleg, en dat verplicht rugslapen.. het wordt aangeraden door het cb. (althans hier wel). zelf ga ik er voortaan gewoon voor om ze op de zij te laten slapen, en idd steeds afwisselend. scheelt een hoop ellende met voorkeurshouding en daardoor afplatting. zelf slaap ik meestal op mijn zij, en wel met mijn hoofd naar de kant waar mijn kind ligt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 07:15:33 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68644823
hyperactievelingetje hier.. is gek op zijn antibiotica (begint helemaal wild te doen als ik met dat spuitje kom aanlopen en is pas rustig als hij het opheeft, de gek vind het lekker). het ademen gaat wel beter, maar nog steeds één en al snot. vanmiddag terug naar de huisarts voor controle . (hopelijk krijg ik dan ook iets, want ik ben nog steeds ziek, en geen grein beter dan vrijdag, zoals ha voorspelde )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68644858
Goedemorgen!

Ons meiske is een buikslaper. We leggen haar altijd normaal in bedje maar dan gaat ze zelf op haar buik liggen met opgetrokken knietjes en de bips omhoog. Erg lief om te zien!

Gisteren trouwens een erg leuk verjaardag gehad. Ze is ontzettend verwend! Maar dat betekent dat we dit topic gaan verlaten. Dus doeidoei tot in het dreumes-topic!
Modje(s), willen jullie Rebecca hier uit lijstje halen? Dank.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 07:29:23 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68644864
nog gefeliciteerd flowerbox!

maandag 4 mei 2009 @ 07:33:58 #14
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68644878
Yade slaapt sinds kort op haar zij, zo ontzettend schattig. Vingers in d'r mond, een van de pinguins stevig vast en hop, ze rolt op haar zij en valt inslaap.

Woensdag prikken! Bah, arme Yade. En ze doet altijd ze enorm dramatisch en is pas stil als we thuis zijn. Een echte dame. Bijna 1, bijna 1, we zijn haar al het "Hieperdepiep..... HOERA!" aan het aanleren.

In het begin sliep ze ook op haar zij trouwens, in het ziekenhuis draaide ze haar om het slaapje op een van haar 2 zijen, wat klinkt dat raar, met een opgevouwde handoek in haar rug. Later sliep ze op haar rug omdat ze zelf niet kon draaien.

Beterschap voor JJ!

En nog gefeliciteerd Rebecca! Gaat snel he... zo'n jaar.
pi_68644879
Bedankt!
pi_68644895
Blijven oefenen met Yade, Silmarwen. Rebecca kan nu ook heel hard Hoera! roepen en gooit haar handen in de lucht als we hieperdepiep zeggen.
pi_68645396
mogguh, selene is een hele fanatieke buikslaper. die wacht niet eens tot ze haar slaapzak aanheeft. dat levert altijd een partijtje worstelen dus

het labeldoekje is er, met labeltjes. selene vindt het leuk. ze heeft er de halve nacht mee liggen spelen. zucht.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68645909
Gefeliciteerd Flowerbox!

Straks even naar de ha, ben benieuwd..

Lotte slaapt op haar buik, eerst op d'r zij, toen rug en nu buik
pi_68646590
morgen, wat een nacht weer. De derde opeenvolgende met twee voedingen en minimaal vier keer de speen opnieuw er in doen. Seb zit vol met slijm en snot, hij knort als een varkentje.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:02:19 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68646701
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Flowerbox en Rebecca!

Och arme Seb! En arme mamma! Sterkte allebei...

Mijn manneke ligt nu te slapen, was in de box in slaap gevallen toen ik nog even snel een fruithapje mango ging maken voor hem. Dat staat nu in de koelkast voor als hij straks wakker wordt. Banaan vond hij ook erg lekker, pakte je hand met de lepel vast, mond open en gaan met die... juist banaan!
Broccoli gisteravond vond hij niks, dus maar een of twee hapjes gegeten totaal...
Ga vanmiddag denk ik, nog even met hem naar de AH, kijken of ze daar nog het boek Opperdepop hebben, voor wat lekkere receptjes...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68646848
Gefeliciteerd Flowerbox!

Hier een rugslaper, met bakerzak en zonder slaapt hij ook op zijn rug. Vraag me af of hij ooit zonder bakerzak zal slapen in bed.

Vanmiddag op controle bij de chirurg. Wond ziet er iig goed uit, je ziet er weinig van. Poepen gaat heel goed, 34567x per dag.
Maar hij spuugt nog wel veel. Het is meer laten lopen, eens vragen of dat normaal is.
Hij moet over naar 5x 180cc, maar dat lukt hem lang niet altijd.
En hij oefent nu de oe klank oa, waarbij hij zijn lippen tuit. Zo grappig gezicht is dat.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:14:52 #22
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68646980
Goedemorgen...

Wij zijn gisteren weer teruggekomen van een heerlijk lang weekend Julianadorp en het was heeeerlijk weer en Lennon heeft het erg goed gedaan alleen vroeg 6.30 uur wakker en bij ons op de kamer dus wij ook wakker en hij is mee geweest zwemmen in het pierenbadje, hij vond het geweldig foto volgt later nog wel.

Vanmorgen is de kinderfysiotherapeut weer geweest... Lennon beweegt goed en doet zn oefeningen goed. De afwijking ligt precies op de grens (108%) om mee te doen aan het onderzoek. De verwachting is dat die afwijking over 2 maanden wel minder is.

En nu even bijlezen.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 04-05-2009 10:20:11 ]
Make love, not war ☮
pi_68647054
leuk hoor die fruithapjes. Hier nog een week of zes en dan gaan we beginnen

Seb slaapt Ik heb zijn bedje weer omhoog gezet aan een kant. Hij stond eerst altijd omhoog met bloempotten onder de pootjes aan het hoofdeinde. Die potten stonden nog op de overloop dus ze maar weer eronder gezet. Hopelijk blijft zijn neusje zo een beetje open. Gelukkig is mama vandaag en morgen nog vrij. Morgen gaat Seb wel naar het kdv, kan ik in huis even grote schoonmaak houden. Voel me wel schuldig trouwens om hem weg te brengen terwijl ik vrij ben
  maandag 4 mei 2009 @ 10:23:23 #24
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68647170
wat een snottertjes hier. Elin gelukkig niet
Die ligt wel kwartslagen te draaien op r boxkleed
dus elke 5 minuten ligt ze een andere kant op, cute
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68647437
Ik denk dat het door het KDV komt (hier in ieder geval). Daar pikken ze toch al heel snel wat op.
Mijn moeder belde gisteren dat ik niet op bezoek mocht komen met Seb want ze is verkouden

Kan Elin ook nog niet helemaal om Koot? Seb draait ook op zijn zij. Hij kan wel zijn onderlijf al helemaal omdraaien alleen die schouder he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')