mastodontenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef sinadO het volgende:
Waarom kwam je 'toevallig' op die hyvespagina TS? Of hou je wel van mastodonten?
Er zullen heus wel mooie mollige vrouwen zijn, maar de vrouwen op die hyve zijn gewoon dik en lelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig echt een taboe om dikkere vrouwen juist wèl heel mooi te vinden. Ik ken iemand die er echt mee zat hij het niet tegen zijn vrienden kon zeggen omdat die allemaal zouden reageren met![]()
![]()
ps: er zijn toch best mooie dikkere vrouwen, maar bovenstaande vrouwen hebben niet eens een mooi gezicht, of ze nou dik of slank zouden zijn.
Damn, dit is gewoon erg. Als ik vannacht nachtmerries heb, dan weet ik waar het aan ligt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef zomgmoz het volgende:
Dr profiel is niet zichtbaar, en dan vervolgens alles op de molligismooi-hyves plempen
'KISS'
[ afbeelding ]
'CHECK ME OUT'
[ afbeelding ]
'KISSES'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens bowa zat jij anders wel met een 50 jarige hoer te neukenquote:
Hiermee moet je naar het beste idee van Nederland gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Of wordt er op hyves gewoon een "dik-filter" geplaatst
quote:sexy foto hoor
quote:Wat een lekker uitdagende foto.
quote:noumooie foto hoor je ziet er leuk en erg sexy uit zo hoor gr xxx dirk
quote:IEVE CHRISJE ECHT EEN MOOIE FOTO IK ZOU ER ZO NAAST KOMEN LIGGEN LIEVE GROETJES GERRIT XXXX KNUFFEL
Ik wil neit meer meer levenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:52 schreef zomgmoz het volgende:
Ik kan wel huilen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is natuurkunde. Ze zijn zo zwaar dat ze hun eigen zwaartekracht genereren en alle licht opzuigen. Daardoor kunnen ze ook niks zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn niet alleen dik, maar ook blind? Mollig is nog een kilo of heel veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |