quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Boeiend hoe je het uitspreekt. Ze kunnen beter eens op echt gras gaan spelen daar
Ten Cate komt ook uit Almelo hè!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Boeiend hoe je het uitspreekt. Ze kunnen beter eens op echt gras gaan spelen daar
idd.quote:
De Heraclieden die ik ken (best wat) spreken allemaal van Herácles.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hier in Almelo spreekt iedereen het anders uit als Héracles.
Mooie debielen dan die de naam van hun eigen club niet uit kunnen sprekenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:32 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De Heraclieden die ik ken (best wat) spreken allemaal van Herácles.
Leuk dat anderen, die niks met de club te maken hebben, daarover oordelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooie debielen dan die de naam van hun eigen club niet uit kunnen spreken
Dan luister je verkeerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Almelo.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Verklaar dan eens nader hoe het kan dat pas dit jaar jullie clubnaam goed uitgesproken wordtquote:Op maandag 4 mei 2009 09:49 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Almelo.![]()
Ik als rasechte Herácles-supporter bevestig gewoon dat Tom Egbers het goed heeft en dat het Herácles is en niet anders ffs!
Is het niet zo dat het uitgesproken dient te worden als Frenk (Frenkie voor vrienden)?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het valt mij ook op dat het vroeger altijd Heeeeracles was en nu ineens Heraaaaacles.
Voetbal commentatoren hebben daar sowieso een handje van. Frank-->Frenk Rijkaard Aron--^A-aron Winter Govedarica-->Goofydarica en meer van zulke fratsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |