Leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was de Efteling?
Onder een waterval gekomen?quote:
Ik kreeg twee keer vol een golf over me heen. Ik was drijf.quote:
Ja, leuk! Sprookjesbos.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, nog een paar jaartjes en dan is Jair groot genoeg om naar de Efteling te gaan
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef MaJo het volgende:cleaning party ook weer overleefd
was eigenlijk nog best prima
ben alleen wel doodop nu
nu richting het ziekenhuis en dan lekker
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggen![]()
Soempquote:
4 bruisballen, een gezichtsscrub en een jelly die er allemaal uitgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, MaJo, nog wat dingetjes kunnen scoren voor jezelf? Doe je vader de groetjes en beterschap
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef iamredleader het volgende:
@Nem: totaal ander onderwerp: Tinuviel en ik hebben de laatste eps BSG gezien, beetje gemengd gevoel erbij gekregen.
Soundtrack seizoen 4 komt medio juli uit
Duimen dan maar?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag van de vitamine B12
Het was ook mooi, maar er zit/zat veel bij waar ik wel even over moest nadenken. Niet omdat het moeilijk was, maar omdat het te geforceerd was.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Gemengd inderdaad
Maar ik vond het wel mooi
Caprica al gekeken?
Mehehe dat zou echt te flauw zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppen
Gewoon omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |