Abonnees: 624quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Ireyon het volgende:
Subscribers: 208
Channel Views: 8,009
Nu we toch bezig zijn..
De username kan niemand meer gebruiken maar je kanaal en alles wordt allemaal verwijderd. Het enige wat de persoon die je username opzoekt nog kan zien is 'This account has been deleted by its owner' oid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef servus_universitas het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over YouTube, misschien dat iemand hier dat weet. Ik heb een oud YouTube-account dat ik nooit gebruik en ik log daar ook nooit op in. Ik zou dit account graag verwijderen. Nu weet ik dat dat probleemloos kan, maar ik las dat je account/profiel dan wordt verwijderd, maar niet je kanaal/kanalen en video's. Nu heb ik geen video's, maar iedereen die een account heeft, heeft standaard wel een kanaal. Dat is je eigen kanaal namelijk dat gekoppeld is aan je account. Blijft ook dat kanaal bewaard wanneer je je account verwijderd? Dat is natuurlijk niet wat ik wil en al helemaal niet omdat je een eenmaal verwijderd account nooit meer kunt aanmaken.
Ja, zo'n melding heb ik inderdaad wel eens gezien. Okay, bedankt Kerol, kerel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
De username kan niemand meer gebruiken maar je kanaal en alles wordt allemaal verwijderd. Het enige wat de persoon die je username opzoekt nog kan zien is 'This account has been deleted by its owner' oid.
That's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |