Er waren 700 man beveiliging die dag. Lijkt me niet dat die allemaal direct contact hebben met elkaar dmv oortjes oid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou neem ik toch dat dat iedere agent, verkeersregelaar of niet de beschikking heeft over een communicatiemiddel..
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, pas nadat het gebeurde.
Waar het mij omgaat,
hij omzeilt 2 man politie, rijdt dan nog 500 meter voor hij bij de afzetting is.Tuurljk is 500 meter met die snelheid niet erg lang, maar de totale verrassing verbaast me.
Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
LOL, lijkt me dat ze met portofoons werken. Anders krijg je: "Netwerk overbelast"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:50 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er waren 700 man beveiliging die dag. Lijkt me niet dat die allemaal direct contact hebben met elkaar dmv oortjes oid.
Ze zullen vast wel een mobieltje bij zich hebben, maar je weet zelf ook wel hoeveel tijd het kost om iemand te bellen en aan de lijk te krijgen.
700 portofoons tegelijk gaat wel een goede communicatie opleveren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
LOL, lijkt me dat ze met portofoons werken.
Zelfs de geoefende beveiligers geven aan dat ze niet voorbereid zijn op een aanslag als deze. Ze houden rekening met hele andere dingen dan een auto die zo door het publiek rijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....
De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.
Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Maar het herdenkingsmonument van Apeldoorn kwam hem wel onverwacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef sig000 het volgende:
De gozert kende de stituatie ter plekke precies.
Hij heeft ook in de buurt gewoond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef sig000 het volgende:
De gozert kende de stituatie ter plekke precies.
Waarom bevestigd dit nu volledig mijn beeld van de domheid van het politiecorpsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja.20 seconden of zo doet hij er over ....
De agenten zeiden in een ander artikel dat ze dachten dat hij misschien nog op tijd wilde komen om de koningin nog te zien. Ze zochten ook nog contact met de rest zeiden ze.
Maar waarom ze zó verrast zijn is mij ook een raadsel.
Nog maar een keer, hij omzeilt, 2 agenten, hij knalt met een noodvaart verder, 500 meter vóór de eerste mensen, en dan denk je, ach, hij wil nog op tijd komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Zelfs de geoefende beveiligers geven aan dat ze niet voorbereid zijn op een aanslag als deze. Ze houden rekening met hele andere dingen dan een auto die zo door het publiek rijd.
Overigens, als er pistoolschoten zouden zijn geweest, zou de persoonlijke beveiliging van Trix daar waarschijnlijk wel op hebben gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |