Of hij moet zich dit zelf aanrekenen ja, en anders moet hij maar een keer gaan afrekenen met spelers. Wat mij betreft gewoon keihard via de mediaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Enchanter het volgende:
van batsen mag zich dit zelf aanrekenen.
Gast kan geen speler motiveren
Leuk geprobeerd Marco , volgende keer club beter.
Misschien dat de 2e helft nog wat gebeurd , maar ben bang van niet
Nee dit kon je gewoon van tevoren zien AANKOMEN! Ajax had gewoon Co moeten gaan halen doe het nu dan wel snel want anders zit die WÉÉR bij AZ!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, Marco moet gewoon blijven. En het seizoen daarop ook. Laat hem verdomme nou eens bouwen aan iets. Elke keer dat gewissel van trainers... Dan krijg je volgend jaar Pietje als trainer, en begint alles weer van voor af aan.
Ik wil verdomme dat we tweede worden. En dan vooral omdat ik geen zin heb op een nieuwe martelgang tijdens de play-offs. Want we gaan genadeloos hard op onze bek tegen psv en Heerenveen.quote:
Zou het dan toch afgelopen zijn? Zo langzamerhand begin ik het zelfs een beetje te hopen. Vraag me af hoe vd Boog zal reageren. Hij zei namelijk in een interview dat het seizoen mislukt is als we geen champions league gaan spelen.quote:
Het staat niets voor niets al een maand of 5 in mijn sig.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef toma het volgende:
we missen de 'over mijn lijk mentaliteit' van Heitinga.
Alsof dit Ajax van Twente wint wel kut hoor die gele kaarten, leek me eerder een penaltyquote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef VoreG het volgende:
En Suarez is er niet bij volgende week vanwege een schwalbe, kan er ook nog wel bij
Play-offsquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel laatste wedstrijd voor Suárez voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |